Auto

Auto Tivoli Focsani inaugurează primele stații de încărcare a mașinilor electrice

Ziarul de Vrancea
12 ian 2020 1476 vizualizări

Auto Tivoli Focsani anunță, pe Facebook, inaugurarea primelor stații de încărcare pentru mașinile electrice, situate în incinta companiei, pe Calea Muntenie nr.11 Focșani. 

- Se vor bucura de acestea toți viitorii proprietari ai modelelor Peugeot: e-208, e-2008 SUV, 508 plug-in hybrid, 508 SW plug-in hybrid, 3008 SUV plug-in Hybrid4, utilitara e-Expert și altele ce vor urma.

- Stațiile de încărcare electrică model EV-Box se află în incinta companiei Auto Tivoli Focșani, pe Calea Munteniei nr. 11, în imediata vecinătate a stației de combustibili Auto Sima Beyer, partener Rompetrol.

Tot mai mulți români aleg să se alinieze standardelor impuse de Comisia Europeană și să-și achiziționeze autoturisme prietenoase cu mediul înconjurător (electrice sau hibrid). Creșterea numărului de șoferi care aleg mașinile prietenoase cu mediul se datorează în primul rând nenumăratelor avantaje pe care le oferă pe de o parte autovehiculele în sine (reducerea nivelului de poluare, motorul silențios, fiabilitatea ridicată și costurile mici de întreținere) și pe de altă parte, scutirea de taxe si impozite pentru astfel de autoturisme, precum si subvenții substanțiale la achiziția acestor mașini.

Noul Peugeot e-208: e-motion

Disponibil încă de la lansare, noul PEUGEOT e-208 oferă o experiență de condus stimulantă grație motorizării 100% electrice:

– motor cu 100 KW (136 CP), cuplu maxim de 260 Nm (disponibil de la 0 km/h) pentru reacții imediate,

– motor silențios, zero vibrații,

– display tehnologii pe ecranul central (afișaj în timp real privind funcționarea propulsiei).

Peugeot 508 Hybrid si 508 SW Hybrid: Eficiență absolută

Noile Peugeot 508 Hybrid și 508 SW Hybrid îmbină motorul PureTech de 180 CP (sau 132kW) cu un motor electric de 110 CP (sau 80kW) pentru o putere maximă combinată de 225 CP (sau 165kW). Motorizarea Hybrid care echipează noile PEUGEOT 508 și 508 SW a fost concepută pentru a oferi și mai multe senzații. Costurile de utilizare sunt optimizate oferind o eficiență la cel mai bun nivel pe segmentul hibridelor și emisii de CO2 de doar 29g/km.

Peugeot 3008 Hybrid4

Sub capotă se ascunde un motor PureTech pe benzină de 200CP (sau 147kW) și două motoare electrice: unul pe puntea din față cuplat la transmisia e-EAT8 care dezvoltă 110CP (sau 81kW) și cel de-al doilea pe cu o putere de 112 CP (sau 83kW), care antrenează puntea spate. Modelul atinge 100km/h în 5.9s (doar cu șoferul la bord), iar bateria de 13.2kWh asigură o autonomie de 59 kilometri în modul de rulare 100% electric (conform testelor WLTP). Bateria se încarcă ușor și rapid. Vehiculul este complet reîncărcat în 1h45 de la un Wallbox cu încărcare rapidă.

Peugeot e-Expert

Versiunea PEUGEOT e-EXPERT va fi o nouă confirmare a poziției de lider deținute de marca Peugeot în domeniul LCV-urilor. Două niveluri de autonomie (200 km și 300 km WLTP), versiuni personalizate: vei putea să îți alegi mașina fără niciun fel de compromis.

- 50 kWh, pentru o autonomie de 200 km (WLTP)

- 75 kWh, pentru o autonomie de 300 km (WLTP).

Auto Tivoli vă invită pe această cale în showroom-ul din Focșani, Calea Munteniei nr. 11, pentru a comanda un model nou Peugeot, fie electric, hibrid ori cu combustie clasică, sau să testați Noul Peugeot 208, Mașina Anului 2020 în România.

Text informații + foto:Auto Tivoli Focsani 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.