Auto

Noul Touareg lansat pe traseu off-road

Dan Chiriac
19 feb 2007 1088 vizualizări
La patru ani de la lansarea primului Touareg, VW trimite pe piata o noua versiune cu motorizare V8. Fata de predecesor, noul model are schimbate 2.300 componente u pilotii din campionatul national de off-road au oferit senzatii tari invitatilor, la inaugurare

La patru ani de la lansarea primului model Touareg, Porsche Romania a facut vineri lansarea noului Touareg, masina care are 2.300 de componente schimbate fata de predecesorul sau. La evenimentul desfasurat in localitatea Ciolpani au luat parte reprezentantii presei nationale si locale, care au avut parte de un adevarat show si de un drive-test plin de suspans. Noul Touareg si-a dovedit din plin calitatile, reusind sa treaca cu brio urcarile si coboririle cu inclinatii mari, ravenele si solurile pline cu noroi.


Pe 17 februarie 2004, firma Volkswagen lansa modelul Touareg, ce a facut furori in rindul conducatorilor auto, mii de exemplare fiind vindute pe piata romaneasca. Dupa exact patru ani, directorul general al VW Romania, Mihai Albulescu, a venit la Ciolpani pentru a prezenta reporterilor, fotoreporterilor si cameramanilor noua masina care se presupune ca va avea un puternic impact la public. "In urma cu patru ani lansam Touareg-ul care a prins la public in mod deosebit. Am vindut in lume 300 de mii de bucati, iar Romania a contribuit cu 2.300 de masini", a spus Mihai Albulescu. Masina are calandru redesenat, o noua motorizare V8 cu injectie directa de benzina si siguranta de virf. Detine primul sistem

ABSplus din lume, care reduce distantele de frinare pe teren accidentat cu pina la 20%. Noul Touareg arata diferit fata de predecesorul sau. Partea din fata a fost amplu modificata, remarcindu-se o noua grila de radiator, farurile avind o forma mai expresiva si multe alte detalii modernizate. Touareg va fi, de

asemenea, primul VW care propune o motorizare V8 cu benzina alimentata prin injectie directa (V8 FSI, 257Kw/350 CP). Sisteme de siguranta imbunatatite Sistemul Adaptive Cruise Control (ACC) dispune de o noua functie de incetinire, sistemul purtind numele de Front Scan. Controlul distantei fata de automobilul din fata se face prin intermediul unui radar. Sistemul incetineste masina sau o poate chiar opri in situatii de urgenta. Anticipind situatii periculoase, ACC armeaza sistemul de frinare, ca masura preventiva, sustin producatorii. Side Scan este un alt sistem de siguranta a masinii. Functia introdusa in

premiera in gama VW consta in asistarea manevrelor la schimbarea benzii de mers. Sistemul monitorizeaza zonele din lateral si spate, iar un "martor" luminos situat in oglinzile retrovizoare il previne pe sofer de un eventual risc de coliziune in timpul trecerii de pe banda pe alta. Noi functii au fost adaugate si la sistemul electronic de asistare a stabilitatii. Producatorii spun ca a fost montat un dispozitiv hidraulic de asistare a frinarii de urgenta, care este mai fiabil si mai eficient decit modelul vechi,

pneumatic. De asemenea, exista sistemul care imbunatateste stabilitatea, frinarile pe ploaie, eficienta incetinirii in regim de frinare intensa, au explicat oficialii companiei la lansare.


"Plimbare" pe teren accidentat


Dupa prezentarea noului model de catre directorul VW, Gabi Nicolae, s-a trecut la conducerea pe terenuri accidentate, partea cea mai asteptata a evenimentului. Staff-ul Volkswagen a invitat toti reprezentantii la un drive-test cu cele zece masini Touareg. "In tara, la orice dealer puteti face drive-test-uri cu noul Touareg, asa ca astazi va propunem ceva special. Un traseu off-road, lasindu-va pe mina pilotilor profesionisti", a spus Mihai Albulescu. Inainte de plecare in aventura off-road, reprezentatii presei au fost fotografiati linga autoturisme si, ulterior, au primit din partea organizatorilor pozele inramate, alaturi de o diploma de participare. Zece participanti in campionatul national de off-road, selectionati de Porsche Romania, le-au aratat ziaristilor modul in care noul Touareg urca sau coboara pante inclinate pina la 50 de grade, trece prin soluri pline cu noroi sau prin ravene. Doua ture

date pe un circuit amenajat au ridicat la maximum adrenalina celor care au luat loc in dreapta sau pe bancheta din spate. (Dan CHIRIAC)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.