Advertorial

Lidl deschide astăzi un nou magazin în Focșani pe strada Bîrsei, Nr. 15

Ziarul de Vrancea
17 dec 2020 5670 vizualizări

Lidl își extinde rețeaua din România cu trei magazine noi în orașele Alba Iulia, Brăila și Focșani. Noul magazin Lidl din Focșani se află pe Strada Bîrsei, Nr. 15.

Unitatea Lidl din Focșani este prevăzută cu peste 130 de locuri de parcare. Parcarea noului magazin Lidl din Focșani dispune de stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.

Lidl continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a trei noi magazine pe data de 17 decembrie: unul în Alba Iulia, unul în Brăila, iar cel de-al treilea în Focșani. Toate cele trei unități dispun de stație de încărcare pentru automobilele electrice.

Noul magazin Lidl din Alba Iulia este situat pe Strada Republicii, Nr. 1, cel din Brăila este situat pe Calea Călărașilor, Nr. 333 A, iar cel din Focșani se află pe Strada Bîrsei, Nr. 15. În urma inaugurării noului magazin Lidl din Alba Iulia, vor fi create 24 de noi locuri de muncă. De asemenea, în noile magazine Lidl deschise în Brăila și Focșani vor lucra 20 de angajați.

Toate cele trei magazine nou inaugurate dispun de o suprafață de vânzare de peste 1.300 m². Totodată, magazinul Lidl din Alba Iulia are peste 150 de locuri de parcare, cel din Brăila are peste 90 de locuri de parcare, iar unitatea Lidl din Focșani este prevăzută cu peste 130 de locuri de parcare. În plus, cele trei magazine dispun în parcări de stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile unități Lidl din cele trei orașe dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație ori stația de încărcare pentru automobile electrice.

Pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noile magazine Lidl se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. În același timp, pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

Inaugurarea celor trei unități Lidl din Alba Iulia, Brăila și Focșani continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm.  

În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 280 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.