Advertorial

Google Ads - o metoda eficienta si rapida de promovare online

Ziarul de Vrancea
20 aug 2018 644 vizualizări

Fara prea multe argumente, stim deja ca „televiziunea zilelor noastre” este Internetul. Aici s-a dezvoltat un impresionant mediu de lucru si a ajuns sa fie al doilea cel mai folosit mod de comunicare. Nimic mai bun sau mai eficient pentru cei care au o afacere si au nevoie de promovare online pentru ea. Clientii si potentialii clienti petrec zilnic ore intregi pe Internet. Vestea buna in acest caz, este ca si tie iti va fi mai simplu sa fii pe „net” decat pe orice alt canal de comunicare. Mai simplu si, de obicei, si mai ieftin.

Google pune la indemana business-urilor o multime de aplicatii si servicii destinate cresterii traficului, a organizarii timpului si proiectelor, a imbunatatirii imaginii de brand, vizibilitatii acestuia etc. Trebuie doar sa stii care e mai potrivita intr-un anumit moment din viata afacerii tale si care, dupa ce brandul tau ajunge sa fie pe buzele tuturor.

Ceea ce o agentie de marketing considera important destiut, este faptul ca rezultatele rapidecând e vorba de Google, se platesc. Cand nu mai platesti, rezultatele inceteaza sa mai apara. Nimeni nu iti va creste afacerea peste noapte, doar daca modifica texte pe site-ul tau sau daca face o postare pe pagina de Facebook a afacerii tale. Fara plata, la Google nu se vad rezultate peste noapte!

Cum sa ajungi inaintea clientilor cu ajutorul lui Google?

Nu mai este o noutate faptul ca Google revolutioneaza constant. Si nu e o informatie de ultima ora nici cand spunem ca Google Ads, fostul Google AdWords ii ajuta imediat pe cei care vor rezultate rapide in online. Acest serviciu cost-per-click, pus la dispozitie de catre Google este unul dintre cele mai eficiente canale prin care tu, ca proprietar de afacere poti obtine rapid trafic pe site-ul tau. Asta trebuie sa faca cei care vor rezultate rapide. Sa investeasca in campanii Google Ads. Evident, prin campanii eficiente. 

Popularitatea serviciului Google Ads este data de faptul ca nu cere o investitie initiala exagerat de mare. Principalele avantaje ale acestui instrument sunt raza de actiune a anunturilor, relevanta – reclama fiind afisata doar celor care iti cauta produsul/serviciul pe baza setului de cuvinte cheie dat si rentabilitatea investitiei – nu platesti decat pentru rezultate concrete (utilizatorul da click pe anunt si ajunge in site).

Promovarea online realizata fara ajutorul unui agentii de marketing cu experienta poate sa insemne bani aruncati. De aceea ai nevoie de Eben Advertising.

„Concret, noi iti realizam si optimizam o reclama pentru website-ul tau, iar Google o plaseaza in rezultate, in sectiunea de link-uri sponsorizate, urmand sa fie platite doar atunci cand un utilizator da click pe anuntul tau.

AdWords reprezinta cel mai masurabil canal de marketing, la nivel global.

Google Ads este mai rapid decat optimizarea pentru motoarele de cautare, insa acest lucru nu inseamna ca nu trebuie sa ne axam si pe servicii SEO. Daca esti la inceputul afacerii, Google Ads este foarte bun pentru tine, deoarece folosind doar SEO, vei astepta cateva luni bune pentru a vedea rezultate.  SEO este un proces sigur, de durata si care nu se va opri atunci nu mai dispui de buget.

Internetul este cea mai eficienta cale de a vinde si de a te tranforma intr-un brand veritabil, deci, afacerea ta trebuie sa fie acolo!


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.