ZdV vă prezintă Vrancea reală: Enet-ul, ”modernizat” pe zeci de milioane de euro , cu abonați îngroziți de valorile facturilor!
Un fel de ”operația reușită, pacientul mort!” am putea concluziona, din păcate, că se potrivește și-n acest caz. Iată însă concret ce povestește c-a pățit un abonat al sistemului ”modernizat” (pe multe zeci de milioane de euro), de producere și distribuție a energiei termice în sistem centralizat din municipiul Focșani.
”Subsemnatul Dinu Claudiu, domiciliat în Focșani, jud. Vrancea, str. Aleea Echității (..), prin prezența SESIZARE, va aduc la cunoștință următoarele:
- factura de căldură pe luna noiembrie 2017 mi s-a calculat complet eronat, nejustificat și ilegal (pentru motivele arătate mai jos), fiind în cuantum de 339 lei, și figurând cu un consum de peste 1 gigacalorie!
- din cele 4 calorifere aferente spațiului de 49 m2 funcționează la parametri normali doar 2, unul mic și unul mijlociu (se cunoaște acest lucru și de către S.C. Elsaco Brunată S.R.L. – firma de repartitoare de căldură), și nu cred că am în apartament mai mult de 14 – 15 grade celsius, iar din acest motiv stau îmbrăcât cu 2 sau 3 pulovere;
- menționez că am repartitoare de căldură, și s-au luat întotdeauna în calcul, deoarece și ceilalți proprietari dispun de repartitoare, neexistând nici un proprietar debranșat;
- față de luna noiembrie 2016, diferența de bani este enormă, plătind atunci în jur de 145 lei, iar acum este mai mult decât dublu, fapt inacceptabil, mai ales că prețul gigacaloriei este același și a scăzut și TVA și nu am avut nici o factură așa de mare în toată iarnă aferentă anului 2016!!!
- la solicitarea subsemnatului de clarificări cu firma care se ocupă de citirea repartitoarelor de căldură, S.C. Elsaco Brunată S.R.L., domnul Crasneanu Ștefan (reprezentantul firmei) a recunoscut că factură e mult prea mare față de cât ar fi trebuit, motivând această prin faptul că gigacalorimetrul scării este defect și nu înregistrează căldură corect, iar societatea dvs. S.C. Enet S.A. Focșani care are această obligație, nu intenționează să îl repare, cu toate că s-a pus problema acestei reparații și nu s-a rezolvat nimic (întrebare: există vreun interes pentru această reparație să se execute sau nu, și cine are de câștigat din acest lucru?), ajungând astfel să plătesc căldură altor persoane și provocându-mi importante prejudicii materiale!
- în afară de acest aspect dubios, de calculare a energiei termice raportat la gigacalorimetrul scării, fără să se ia în calcul repartitoarele de căldură, cum ar fi corect, mai există o chestiune ciudată în politică societății, aceea că se comunica facturile numai sâmbătă; am verificat lunar această de ani de zile. Oare e legal și acest aspect? Eu cred că nu, sunt încălcate toate normele legale în vigoare, pentru că, în primul rând, pierdem câteva zile din termenul legal de contestare a facturii, iar în al doilea rând, regulă legală este aceea a comunicării facturilor în zile lucrătoare, nu nelucrătoare!
- mai mult decât atât, luna noiembrie 2017 nu a fost o luna grea din punct de vedere termic, nelivrandu-se căldură la parametrii maximi comparabili cu alte luni mult mai friguroase, oare de aici încolo la ce facturi trebuie să mă aștept?
- pe luna decembrie, continuă seria abuzurilor S.C. Elsaco Brunată S.R.L. și a S.C. Enet S.A. Focșani care mi-a emis o factură aberantă din toate punctele de vedere, în cuantum de 428,64 lei, ajungând în 2 luni (noiembrie și decembrie 2017) să am de plata suma uriașă de 767,64 lei la o temperatura ambianța sub 15 grade celsius !!!”
Iată cum se văd lucrurile din scaunul directorului S.C. Enet S.A. Focșani:
cum de toata lumea este nemultumica cand aparatul de masura : incalzire, electrica, apa rece, gaze, este functional????