(Update) Sesizarea cititorului ZdV: „Vă scriu din nou ca să confirm faptul că încă își bat joc de noi”
Cititor ZdV: „Vă mulțumesc foarte mult ca m-ați ajutat să primesc un răspuns de la AJPIS tura trecută (n.r Sesizarea cititorului ZdV: „Am fost informat foarte clar și răspicat că eu, ca și coasociat, nu am nici un drept!” - articol publicat pe 21 aprilie 2020 în Ziarul de Vrancea), chiar dacă nu a fost cel așteptat, totuși a fost o speranță.”
„Vă scriu din nou ca să confirm faptul că încă își bat joc de noi. Conform Legii, am trimis actele pentru ajutor COVID pentru «Întreprindere individuală», așa cum au trimis ei, cu tot ce au cerut.
Am primit confirmarea la actele depuse cu un cod, dar azi (n.r marți, 05 mai 2020) am primit un mail în care se cerea să intru cu un cod pe o anume pagină să aflu ce acte îmi trebuie, că cele pe care le-am trimis nu sunt bune. Am încercat să trimit după codul de înregistrare pe care îl aveam, dar nu era acela și după multe încercări, au reușit să trimită ei un cod, dar nici acela nu era bun. Am dat retrimitere cod, dar au trimis în bătaie de joc șase alte coduri, nici unul valid! Ca apoi să apară «tokenul dumneavoastră a expirat».
Pe lângă asta, au făcut ca depunerea actelor din această lună să fie mai greu de accesat, ca oamenii să se lipsească, să nu mai ceară banii. Mai ales că și luna trecută nu au primit toți întreaga suma, adică 2100 de lei!
Vă mulțumesc foarte mult pentru ajutor și îmi cer scuze pentru scrisul incorect, dar la vârsta mea nu prea sunt un as al calculatorului. Mai ales că am un laptop «de epocă». Vă doresc numai bine și cât mai multe realizări.”
Știre actualizată - 6 mai 2020, ora 08:42 - Cititor ZdV: „Revin cu încă un mesaj pentru a vă spune că de aseară și până acum, am mai primit cincizeci de coduri invalide și nu sunt singurul care a pățit-o! Sunt foarte mulți care au aceeași problemă, unii chiar au trimis actele de trei patru ori și la fel li s-a răspuns.Vă doresc o zi cât mai bună!”