Arhiva

Primaria cedeaza spatiilor publicitare firmei Euromedia

Marius Grigorescu
25 ian 2005 1122 vizualizări
Contractul va fi incheiat pe cinci ani, cu dreptul de a fi prelungit.

Desi nu a anuntat nici o licitatie publica, Primaria Focsani a ales firma SC Euromedia Group SRL Bucuresti ca partener pentru a-i lasa in "grija" toate spatiile publicitare din Focsani. Specialistii spun ca aceasta este o afacere de cel putin 100.000 de euro pe an, fara a mai pune la socoteala faptul ca spatiile ar putea fi folosite dupa bunul plac politic in campania electorala. Dupa ce a ales oferta cea mai convenabila, primarul Decebal Bacinschi le va propune astazi consilierilor locali aprobarea unui proiect de hotarire ce prevede asocierea Primariei cu societatea de publicitate bucuresteana in vederea exploatarii "potentialului de publicitate al unor terenuri apartinind domeniului public al municipiului Focsani". Conform contractului anexat proiectului de hotarire, Euromedia va coordona operatiile de reclama, negocierile si incheierea contractelor, firma de publicitate avind exclusivitate in dreptul de exploatare a tuturor suprafetelor utilizabile pentru reclama ale statiilor auto, Primaria urmind sa primeasca o cota parte de 15% din venitul obtinut prin exploatarea spatiului publicitar. Din totalul spatiilor publicitare existente la aceasta ora in Focsani, SC Euromedia Group SA va primi dreptul de "suveranitate" pe cinci statii de autobuz, 10 city light-uri si pe 20 de panouri publicitare aflate pe domeniul public al orasului. Contractul mai prevede faptul ca, dupa 15 ani, Primaria va deveni proprietara pe statiile de transport in comun. SC Euromedia Group SA a avut si pina la jumatatea lui 2003 un parteneriat cu Primaria, insa firma se numea pe atunci SC Europlakat Romania SRL. "Amplasarea mobilierului stradal purtator de reclame si iluminat, contribuie la imbunatatirea imaginii stradale, conferind un aspect edilitar si un impact estetic nocturn deosebit", se arata in raportul anexat proiectului de hotarire. Desi contractele prevedeau si inainte, ca si acum, faptul ca este interzisa reclama politica si electorala in aceste spatii de publicitate, aceasta prevedere a fost pina acum trecuta cu vederea de autoritati, mai toate statiile de autobuz gazduind posterele pesedistilor Miron Mitrea, Marian Oprisan, Ion Iliescu si Adrian Nastase in campania electorala din 2004.













În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.