Banca Tiriac a lansat serviciul TelAcces
Incepind de ieri, Banca Tiriac a lansat serviciul TelAcces, care permite obtinerea de informatii financiare generale, detalii despre produsele si serviciile oferite de banca, dar si informatii personalizate privind solduri si tranzactii efectuate de catre client. Acest serviciu poate fi apelat folosind numerele TelVerde 0800.888.111 sau 021.20.17.582. Clientii bancii pot afla astfel informatii privind cursuri de schimb BNR si Banca Tiriac, dobinzi la depozite, conturi de economii si credite, programul de lucru, adresele si telefoanele unitatilor bancii, precum si informatii personalizate precum soldul conturilor, depozite, dobinzi, data scadentei creditelor, sume ramase de restituit sau informatii despre carduri. In plus, noul serviciu permite posesorilor de card VISA, American Expres sau MasterCard anuntarea oricaror incidente de tipul furturi sau pierdere card, blocare ATM, asigurind restrictionarea rapida a accesului de card sau rezolvarea incidentului. De asemenea, prin TelAcces se pot face si reclamatii. "In dezvoltarea serviciului TelAcces avem in vedere posibilitatea de a efectua si alte operatiuni bancare specifice, cum ar fi transferuri, plati schimb valutar, operatiuni constituire depozite. Siguranta si confidentialitatea oferita clientilor serviciului TelAcces este asigurata printr-un cod de autentificare si un numar personal de identificare PIN", se arata intr-un comunicat al Bancii Tiriac.