Ultima oră

Trasculescu ii asteapta pe chinezi sa faca poze in podgoriile Vrancei

Iulia Crețu
29 iul 2010 547 vizualizări
Astazi se lanseaza brandul turistic al Romaniei in China

Senatorul PDL de Vrancea Sorina Placinta va participa astazi, in China, la Shanghai, la lansarea noului brand de turism al tarii noastre, in cadrul Zilei Nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010. La eveniment si-au anuntat participarea trei mari fosti sportivi romani, cooptati de altfel la filmarea spoturilor de promovare a Romaniei turistice de anul trecut, Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase. La prezentare va cinta si maestrul Gheorghe Zamfir. Si daca senatorul democrat liberal va vedea pe viu noul brand de turism in tara cu cea mai numeroasa populatie si deci, cu cel mai mare numar de potentiali turisti, din tara, deputatul Alin Trasculescu apreciaza ca judetul Vrancea ar putea atrage vizitatori asiatici. Motivul il constituie podgoriile si cramele producatorilor de vin, dar si beciurile taranilor din Vrancea. Blitzurile aparatelor de fotografiat s-ar muta astfel de pe marile capitale europene pe rusticul satelor vrincene. "Shanghai are toate sansele sa devina o trambulina pentru cel mai autentic si traditional brand al Vrancei, reprezentat de podgoriile si vinurile noastre renumite. Putini stiu ca Saptamina Vinului Romanesc a fost un mare succes, iar vinurile de Vrancea au fost foarte apreciate la degustarea organizata in cadrul evenimentului", spune Trasculescu. Cu stand la pavilionul romanesc din China, de la Shanghai, a participat la finele lunii mai firma Vinexport Focsani. Societatea se declara increzatoare in piata asiatica de la care asteapta sa destupe sticle cu licorile bahice ale podgoriilor vrincene in valoare de un milion de euro numai pina la finele acestui an. La eveniment au mai participat podgoriile Crama Ceptura, Cotnari, Husi, Halewood Romania, Domeniile Sahateni, Jidvei, Murfatlar, Recas, Serve Ceptura si Senator Wine. Vinurile de Vrancea se comercializeaza deja in magazinele din China. Revenind la brandul de tara, Romania dispune de 75 milioane de euro pina in 2013 pentru promovare turistica. (Iulia CRETU)





În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 1

Adaugă comentariu
, acum 738117 zile, 3 ore, 45 minute, 21 secunde
Asta e ori nebun,ori tampit sadea.Cu ce sa ajunga in Vrancea chinezii?Ca infrastructura e varza.Astia nu mai au nici decenta,nici simtul ridicolului.Astia sunt setati sa se extazieze citeste integral
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.