Ultima oră

Postasii vrinceni scapa de somaj, dar vor avea sefi la Constanta

Iulia Nicolaie
20 iul 2010 1059 vizualizări
Cu toate ca Guvernul a anuntat restructurari, salariatii OJP Vrancea nu par a fi in pericol, dupa cum spun reprezentantii Postei locale

Posta Romana urmeaza sa fie restructurata din temelii, cel putin asa sustin guvernantii. Restructurarea in acceptiunea acestora inseamna de fapt reducerea numarului de angajati, dar si dezvoltarea portofoliului de servicii financiare, transformarea factorilor postali intr-o "forta de vinzari directe" cu recompense, in incercarea de a evita intrarea companiei in colaps financiar. Cu toate acestea, postasii vrinceni se pare ca nu au de ce sa-si faca griji, intrucit la Oficiul Judetean de Posta Vrancea nu a aparut nici un document care sa prevada aceste schimbari. "La nivelul Oficiului Judetean de Posta Vrancea nu am primit nici o adresa, nici un fel de document", a precizat directorul operational Dorina Isaroiu, care a mai adaugat ca nici macar nu au fost solicitate date din teritoriu sau alte detalii referitoare la numarul salariatilor de la nivel local. In schimb, au fost facute modificari cu privire la organizarea OJP Vrancea, acesta fiind trecut in subordinea Directiei Regionale de Posta Constanta. "Sintem in proces de reorganizare. Nu mai sintem in subordinea Directiei Regionale de Posta Bacau ci a Directiei Regionale de Posta Constanta. Nu se vor face nici restructurari de personal, cel putin asa ni s-a promis la ultimul Consiliu National", a declarat liderul sindical Gigi Mihalache. Strategia de restructurare a Postei Romane prevede reorganizarea structurii regionale prin dezvoltarea a zece centre de suport si profit in regiunile de dezvoltare din Romania, considerindu-se ca Bacau, Galati si Constanta sint regiunile cu cel mai mare potential de consolidare, infiintarea a sapte centre de posta hibrid pentru deservirea clientilor majori cu o capacitate de 0,5-1 milion trimiteri/luna pentru fiecare centru, implementarea serviciului "door-to-door" in zonele urbane, intarea pe piata de nisa a comunicarii digitale si comertului electronic si implementarea sistemului call center pentru preluarea comenzilor. Masurile pe care urmeaza sa le adopte guvernul, relatate in presa centrala, vin dupa ce in 2008 compania a inregistrat pierderi din exploatare de 11,3 milioane lei, in conditiile cresterii costurilor de exploatare la 1,4 miliarde lei. în 2009, in schimb, costurile de exploatare au crescut la 1,6 miliarde lei, generind pierderi de 180,3 milioane lei. Astfel, compania a trecut de la un profit brut de 34,3 milioane lei in 2007 si 4,5 milioane lei in 2008 la o pierdere de 150,4 milioane lei in 2009. (Iulia NICOLAIE)



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.