Ultima oră

AFACERI:Business Report: Bulgarii construiesc o autostrada de aproape jumatate de secol

Ziarul de Vrancea
24 apr 2010 198 vizualizări
Nokia a devenit din "BMW-ul telefoanelor" un "banal Ford"; Dilema de 8.000 de euro: masina noua sau SH; Macar sa finalizam cei 10 km ramasi din tronsonul 2B

Bulgarii construiesc o autostrada de aproape jumatate de secol


Autostrada Tracia, care leaga orasul Burgas de pe litoralul Marii Negre de capitala Sofia si frontiera cu Serbia, are aceeasi varsta ca si mine, a declarat vineri ministrul bulgar al Dezvoltarii Regionale, Rosen Plevneliev. "Decizia de construire a autostrazii a fost luata in anul 1964, in care m-am nascut si eu, si cred ca terminarea acesteia nu mai trebuie amanata", a spus Plevneliev. Din cei 443 de kilometri ai autostrazii, pana acum sunt terminati 280 de kilometri, scrie Capital.ro


Ce masini premium prefera romanii?


Topul celor mai vandute modele de peste 50.000 de euro. Circa 350 de romani au cumparat in primele trei luni masini de peste 50.000 de euro, in scadere cu 25% fata de perioada similara a anului trecut, pe o piata cu un decline mediu de 45%, modelele preferate fiind de departe BMW si Mercedes, conform datelor APIA. Un sfert din vanzarile de masini din acest segment au fost adjudicate de modelul BMW X5, cu 96 de unitati, urmat de SUV-ul X6, cu 64 de unitati. La o distanta considerabila ca exemplare vandute, se claseaza Mercedes ML cu 26 de unitati si Audi A6, cu 22 de masini comercializate, scrie ZF.ro


Proprietarul "Primei Case" executate silit are un credit de peste 50.000 euro


Proprietarul "Primei Case" executata silit nu este din Bucuresti si a platit doar doua rate din creditul ce depasesete valoarea de 50.000 de euro. In prezent, Fondul de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM) nu mai are alte dosare de executat, scrie Capital.ro


Nokia a devenit din "BMW-ul telefoanelor" un "banal Ford"


Producatorul finalndez este nevoit sa adopte politica "ieftin si bun", dupa ce nu a scos un concurent pentru iPhone. Daca in urma cu zece ani Nokia era brandul numarul unu in telefoane mobile, acum producatorul finlandez se vede nevoit sa-si pastreze clientii cu preturi reduse, in conditiile in care a pierdut cursa pentru inovatie si fiabilitate in fata unor concurenti ca Apple, scrie Bloomberg. "In mod cert as opta pentru un iPhone, chiar daca e mai scump. Am nevoie de un telefon rapid, care sa nu cedeze si care sa fie flexibil", spune un student la un magazin de telefoane mobile in Londra, scrie ZF.ro


In ce investim in 2010


Vezi ce spun bancherii. Daca venitul dumneavoastra lunar este de aproximativ 1.000 de euro si nu aveti de platit o rata foarte mare la un credit, atunci va puteti rotunji castigurile prin diverse forme de investitii. Specialistii spun ca puteti castiga atat din plasamente pe piata locala, cat si din cele pe piata internationala. Pentru cei care vor sa fie mai conservatori in ceea ce priveste investitiile, depozitele pot fi o alegere inteleapta. Analistii spun ca depozitele sunt potrivite pentru investitii pe termen scurt si mediu, scrie Money.ro


Dilema de 8.000 de euro: masina noua sau SH


La acelasi pret, romanii au de ales intre un automobil nou, dar cu o motorizare slaba, si o masina de ocazie puternica si full options. Scaderea preturilor la masinile de ocazie ii pune pe ganduri pe cei care doresc sa-si cumpere un automobil: "Oare sa-mi iau nou sau la mana a doua?". Am luat la pas targul de masini pentru a vedea care sunt ofertele. Bugetul propus s-a ridicat la maximum 8.000 de euro. Pentru comparatie, am ales ca model un Fiat Punto Grande, care in varianta de baza sare un pic peste 8.000 de euro, scrie EVZ.ro


Chevrolet a dezvaluit conceptul electric Volt MPV5 in China


Chevrolet a dezvaluit conceptul electric Volt MPV5 la Salonul Auto din China. Preluand elemente de design atat de la Volt cat si de la modelul Orlando, crossoverul are sub capota un motor electric care dezvolta 150 CP si un cuplu de 370 Nm, oferind o autonomie de 482 km. Viteza maxima este de 160 km/h. Vehiculul poate transporta 5 persoane (Chevrolet Volt poate transporta doar 4), avand portbagaj cu un volum de 863 litri. Atunci cand bancheta din spate este rabatata complet, portbagajul ofera un volum de 1.764 de litri, scrie Stiriauto.ro


"Macar sa finalizam cei 10 km ramasi din tronsonul 2B"


Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) va renegocia, la inceputul lunii mai, contractul cu americanii de la Bechtel, care vizeaza construirea Autostrazii Transilvania Brasov-Bors.Oficialii romani sustin ca nu este vorba despre o renegociere asemanatoare celei din anul 2005, cand s-au discutat despre termenele de plata, ci se va lua in discutie doar o reesalonare a termenelor de finalizare a tronsoanelor de autostrada, scrie EVZ.ro


Surpriza de la BMW: Concept Gran Coupe


BMW a reusit sa surprinda astazi o lume intreaga, dezvaluind noul Concept Gran Coupe, una dintre marile noutati din cadrul Salonului de la Beijing. Este un sedan cu arhitectura clasica, in 4 usi, dar cu profil sportiv si proportii de coupe. Prototipul are aspectul unui automobil foarte apropiat de versiunea finala de serie, ceea ce lasa de inteles ca producatorul bavarez este gata sa arunce in lupta, cat de curand, un rival de temut pentru Mercedes CLS (care se pregateste sa-si schimbe generatiile), anuntatul Audi A7 si nou venitul Porsche Panamera, scrie 24auto.ro



de Victor Cozmei HotNews.ro


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.