Ultima oră

AFACERI: Business Report 19.09.2009

Ziarul de Vrancea
19 sep 2009 303 vizualizări
Oferte disperate pe piata imobiliara: pret de Prima Casa + masina bonus sau autoturismul drept avans pentru o locuinta; Pro si contra "Dacia Yav"; Topul celor mai valoroase branduri din lume; Cum se simte industria noastra de aparare

Oferte disperate: pret de "Prima Casa" A masina bonus. Masini ca bonus la achizitia unei locuinte, rable acceptate ca avans pentru casa, probarea apartamentului inainte de cumparare si clasicele discount-uri de pana la 20% pe perioada targului, sunt tacticile la care au apelat vanzatorii de apartamente pentru a atrage clienti. Dezvoltatorii imobiliari se intrec in oferte si la cel de-al doilea targ imobiliar organizat dupa lansarea "Prima Casa", desi clientii nu mai sunt atat de increzatori in programul statului, dupa ce s-au convins ca au de-a face cu birocratia sistemului, scrie Capital.ro


Pro si contra "Dacia Yav": De ce ar cumpara cineva o masina cu cort deasupra? Dacia prezinta, in aceste zile, la Salonul Auto de la Frankfurt, conceptul Logan Yav, o masina cu cort, paturi si minibucatarie incluse, ce ar urma sa fie lansata anul viitor. Noul automobil a starnit reactii diverse. Unii i-au gasit utilitatea, altii o cauta inca, printre poante si solutii fanteziste. Loganul Young Activity Van III (YAV III), realizat in colaborare cu firma germana Hymer, specializata in crearea si productia de masini pentru camping, are cam tot ce ii trebuie unui amator de astfel de senzatii. Lipsesc, poate, doar gratarul de mici si lada de bere, scrie DailyBusiness.ro


Topul celor mai valoroase branduri din lume. Ca in fiecare an, Interbrand realizeaza topul celor mai valoroase branduri din lume. Si in acest an, compania americana Coca-Cola se afla pe locul 1, cu un brand care valoreaza 68,7 miliarde de dolari, urmata de IBM (60,2 miliarde) si Microsoft (56,6 miliarde). De remarcat faptul ca institutiile financiare au pierdut foarte mult din valoarea brandului, din cauza crizei financiare. Astfel, marci precum Citigroup sau UBS au pierdut pozitii importante, scrie Capital.ro


Noul sef BMW: Romania are mai mare nevoie de service-uri decat de centre de vanzare. Austriacul Stephan Breschan, 45 de ani, a preluat la data de 14 septembrie conducerea filialei locale a BMW Group Romania, importatorul pe piata locala al marcilor BMW si Mini, de la Bernd John, care a fost numit pe aceasta pozitie in ianuarie. Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 135 mil. euro si un profit net de 8 mil. euro in 2008. Anterior Breschan a detinut functia de director al BMW pentru regiunea de nord a Chinei si sef al academiei BMW de pregatire in aceeasi tara si are peste 19 ani de experienta in industria auto, scrie Ziarul Financiar.


Cea mai ieftina oferta de la targul "Prima casa" este o garsoniera de 16.000 euro. Cea mai ieftina oferta din cadrul targului imobiliar Project Expo "Prima casa" este o garsoniera de 16.000 de euro in Bucuresti, in timp ce pretul pentru un apartament de patru camere, complet finisat, din zona Pache Protopopescu ajunge pana la 362.550 euro, au declarat pentru NewsIn organizatorii, scrie Money.ro


Cum se simte industria noastra de aparare. Dupa ani de cautari, industria noastra de aparare s-a reorganizat si s-a mutat de la un minister la altul: reorganizare, apoi privatizare, apoi redimensionare. De asezat, nu s-a asezat insa nici pana astazi, dupa douazeci de ani de la momentul in care multi specialisti sustin ca eram jucatori globali pe aceasta piata, ba chiar in topul primelor zece tari exportatoare de armament, la nivel mondial. Tot acest proces de reforma al industriei a lasat pe dinafara mii de oameni, l-au facut pe un personaj pitoresc ca Gigi Becali sa devina jucator al industriei, dupa ce a cumparat Uzina Mecanica Dragasani, iar multe filiale din tara au fost radiate. La propriu, scrie Bursa.


Nissan adauga sunet motorului electric al modelului Leaf pentru a evita accidentele. Daca pana acum Toshiyuki Tabata a lucrat timp de 30 de ani in cadrul Nissan Motor pentru a realiza motoare pe benzina cat mai silentioase, acum inginerul se consulta cu compozitori de muzica pentru a face motorul electric putin mai zgomotos si, astfel, mai sigur pentru pietoni, scrie Bloomberg. Desi masinile electrice si hibride sunt lautada pentru motoarele lor, care sunt silentioase sau nu se aud deloc chiar, tot mai multe organizatii cer ca acestea sa produca un sunet care sa poata fi identificat de persoanele oarbe sau alti pietoni cand acestea se apropie de ei, scrie Ziarul Financiar.


Harta conflictelor, instrument de marketing. Harta conflictelor este un instrument de lucru pentru comerciantii de arme. Tensiunile la nivelul unor comunitati largi, precum natiunile, reprezinta "lampile" in jurul carora roiesc "negustorii mortii". Zonele in care se inregistreaza conflicte deschise sunt, in principal, cele de sedimentare istorica. Orientul Mijlociu continua sa produca un ciclu inchis de negocieri, confruntari militare, urmate de cresterea tensiunii si inrautatirea conditiilor de negociere. Ciclul se reia de fiecare data sub presiunea unor medieri si impulsuri politice venite din principalele centre de putere ale lumii. Rezultatele la masa de negociere, chiar si cind ajung sa produca strapungeri importante, sustinute de ambele parti, esueaza in etapa de implementare. O configuratie similara are si conflictul dintre India si Pakistan in regiunea Kashmir. Ambele parti se comporta ca si cum solutia s-ar afla mai degraba in permanetizarea conflictului, decit in incheierea lui, printr-o decizie radicala, scrie Bursa.


Zece moduri in care puteti creste moralul angajatilor. Cu totii stim ca un mediu de lucru mai placut genereaza performanta. O atmosfera placuta in companie face ca oamenii sa lucreze cu placere, cu drag, sa ajunga la birou cu inima deschisa si sa plece (chiar daca sunt obositi) cu zambetul pe buze. Cu totii stim ca un moral ridicat trece mai usor peste obstacole si gaseste solutii inovatoare pentru orice probleme care ar putea sa apara. Atmosfera de lucru este legata foarte mult si de relatia angajat-angajator, precum si de recunoasterea meritelor, scrie NewsChannel.ro


Vinul nobil autohton risca sa dispara. In curand, am putea pierde soiuri de struguri precum Busuioaca de Bohotin, Creata sau Burgundul pentru ca sunt cultivate tot mai putin. Scopul pur comercial al culturilor de soiuri nobile a vitei-de-vie ne-ar putea costa mult mai scump decat credem. In viitorul apropiat riscam sa ramanem fara mai multe vinuri nobile, tocmai pentru ca acestea nu sunt destul de cunoscute, spun specialistii din domeniu, scrie EvZ.


Un dezvoltator imobiliar accepta masina ca avans la casa. A "incasat" deja un Mercedes si un Audi. Dorinta dezvoltatorilor de a-si vinde apartamentele noi i-a impins sa vina cu cele mai inovatoare idei la targurile de profil, de la oferirea unei masini cadou pentru achizitia unei locuinte, la posibilitatea de a testa locuinta in schimbul a 5% din valoarea locuintei respective, pana la acceptarea masinilor posibililor clienti drept avans pentru casa. Dezvoltatorul proiectului Poiana Florilor din sudul Capitalei, de exemplu, a participat la un targ desfasurat in luna iulie cu o oferta speciala: acceptarea masinii ca avans pentru o casa. Astfel, in doua luni, de cand a lansat oferta, dezvoltatorul a reusit sa vanda 48 de case, scrie Gandul.


Bancherii nu se mai inghesuie sa-si promoveze creditele. In aceste zile ar fi trebuit sa se desfasoare o noua editie a targului de credite si oportunitati de finantare "FinFair", la care, de regula, participau bancile si institutiile financiare doritoare de clienti pentru imprumuturi. Ei bine, ieri-dimineata, in prima zi a expozitiei asteptate, doar personalul de la receptia hotelului era prezent la World Trade Center "" locul in care trebuia sa se desfasoare targul, scrie Adevarul.


Dacia Logan va fi vanduta in Ucraina sub marca Renault. Autovehiculele Dacia Logan vor fi vandute in Ucraina sub marca Renault incepand din septembrie, pentru a obtine mai multa notorietate pe piata, masinile urmand sa fie livrate din Romania, a anuntat directorul general al Renault Ucraina, Marc Le Gratiet, citat de cotidianul Kyiv Post. Grupul francez analizeaza, insa, si posibilitatea de a importa in Ucraina si autovehicule Logan din Rusia, a adaugat oficialul, citat de Mediafax. Renault vizeaza o cota pe piata ucraineana de 3,9% pentru masinile Logan in 2009, respectiv 4,9% in 2010, scrie StiriAuto.ro


Melkus revine dupa 30 de ani cu RS2000. Dupa o absenta de trei decenii, Melkus si-a facut revenirea pe prima scena a industriei auto la IAA Frankfurt 2009 prin prezentarea lui RS2000. Acesta este urmasul modelului RS1000 produs in 1979, unul dintre cele mai rare autovehicule, doar 100 de exemplare fiind construite. Melkus RS2000 este fabricat partial manual din fibra de carbon si cantareste numai 950 kilograme. Asta face ca motorul Toyota de 1.8 litri si 270 CP, acelasi de sub capota lui Lotus Elise, dar mai puternic, sa propulseze modelul german in 4.9 secunde de la 0 la 100 km/h, viteza maxima fiind limitata electronic la 250 km/h, scrie Auto.ro



de Victor Cozmei HotNews.ro


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.