Ultima oră

AUTO:Salonul Auto Frankfurt 2009 - De la Trabantul electric la noul Opel Astra si de la cel mai mic Rolls la inlocuitorul lui Megane sedan

Ziarul de Vrancea
11 sep 2009 1280 vizualizări
BMW vrea sa arate ca si masinile sport pot avea consum foarte mic, Opel mizeaza pe volume mari cu noul Astra, Citroen vrea sa ingroase vanzarile cu noua generatie C3 iar o mica firma germana vrea sa reinvie Trabantul printr-o varianta high-tech cu motor electric.

Salonul auto de la Frankfurt incepe in 15 septembrie si tine pana pe 27, iar la nicio editie numarul masinilor electrice nu a fost atat de mare. Ecologia e cuvantul cheie in criza, pana si Ferrari sau Porsche se lauda ca au redus emisiile poluante la masinile super-sport. Lipsesc cateva marci nipone cunoscute, Dacia vine fara premiere mondiale, dar salonul se anunta interesant.


Informatia pe scurt


- BMW aduce X1, cel mai mic SUV al marcii plus un concept de masina sport care consuma cat un model de clasa mini

- Citroen vine cu un rival pentru Mini care reinvie o legenda dar si cu un model de volum: noua generatie C3

- Ferrari aduce un model nou-nout si ceva mai putin poluant - 458 Italia

- Hyundai lanseaza urmasul lui Tucson si o versiune concept 100% electrica a micului i10

- Lexus prezinta cel mai mic model din istoria sa, viitor rival pentru compactele germane A3 si seria 1

- Maserati aduce GranCabrio, prima decapotabila de patru locuri din istoria marcii

- Mercedes vine cu concept capabil sa mearga 100 km doar cu motor electric

- Opel aduce noua generatie Astra dar si masina electrica Ampera, la care rotile sunt controlate de motorul electric, iar cel termic actioneaza pe post de generator

- Peugeot vine cu un coupe cu nume ce iese din tipare, iar la stand va fi si un alt nou model: 5008

- Renault vine cu patru masini electrice si cu Fluence, urmasul lui Megane sedan destinat Romaniei, Turciei si Rusiei

- Rolls Royce aduce Ghost, cel mai mic model al marcii

- O companie germana testeaza reactia pietei cu un Trabant 100% pe care-l va produce daca va gasi sponsori

- Volkswagen vine cu versiunea in trei usi a lui Polo

- Lipsesc producatori precum Mitsubishi, Honda si Nissan, Dacia nu are premiere la stand, insa aduce Sandero Stepway


Aston Martin Rapide


Aston Martin, care pana acum doi ani tinea de Ford, dar a fost preluata de fonduri kuweitiene - lanseaza sedanul Rapide care va dispune de un motor de 6 litri, 470 CP. Rapide a fost prezentat sub forma de concept la salonul de la Detroit in 2006, iar masina va fi produsa la uzina de la Graz (Austria) a Magna Steyr. Printre modelele concurente se numara Mercedes CLS si Porsche Panamera.


Modelul va fi in vanzare la inceputul lui 2010. Aston Martin estimeaza ca va vinde pe plan mondial intre 4.500 si 5.000 de masini anul acesta si se bazeaza mult pe tarile din zona Golfului.

Aston Martin a apartinut de Ford intre 1994 si 2007, insa de acum doi ani e detinuta de fondurile kuweitiene de investitii Investment Dar si Adeem Investment si de afaceristul britanic John Sinders.


Audi S5 Sportback


S5 -gama mai sportiva a lui A5- are deja doua modele: S5 coupe si S5 cabrio, insa acum se adauga si S5 Sportback, model care in Romania va ajunge in primavara lui 2010. Masina are motor de 3 litri, 328 CP si ajunge la 100 km/h in 5,4 secunde. Viteza maxima este de 250 km/h, iar constructorul spune ca masina are un consum mixt de 9,7 litri/100 km. La Frankfurt va fi prezent si A5 Sportback, masina ale carui preturi in Romania variaza intre 35.000 si 50.000 euro, modelul urmand sa fie disponibil imediat dupa salon.


Bentley Mulsanne


Marca engleza din grupul Volkswagen a fost zgarcita cu detaliile legate de modelul care va inlocui Arnage. A prezentat o poza si a vorbit despre modelul cu acelasi nume lansat acum 79 de ani. Totusi, despre noul Mulsanne stim ca este primul model Bentley creat in intregime la Crewe in Anglia si e cert ca masina va iesi pe piata la jumatatea anului viitor. Tinta anuala pentru modelul care va costa cam 300.000 de dolari este 750 de unitati. Uzina Bentley din Anglia a fost inchisa sapte saptamani din cauza scaderii cererii, iar vanzarile totale vor scadea la 5.000 de unitati anul acesta, fata de 10.000 in anii record.


BMW Vision Efficient Dynamics concept


E una din cele mai interesante masini de la salon deoarece germanii vor sa arate ca peste cativa ani masinile sportive pot fi si ecologice in acelasi timp. Conceptul Vision Efficient Dynamics se vrea a fi o masina sport ecologica, cu putere de M3 si consum mai mic decat orice model seria 3. Masina, lunga de 4,6 metri, dispune de un motor turbo-diesel de 1,5 litri, 163 CP, propulsor care din 2011 va fi introdus si pe masini seria 1. In plus, exista alte doua motoare electrice cu puteri variabile care impreuna cu cel diesel pot duce masina la o putere totala de 356 CP.


La o greutate de sub 1.400 kg, conceptul poate atinge "suta" in 4,8 secunde, in timp ce viteza maxima e limitata la 250 km/h. Germanii spun ca masina e extrem de economica la consum, 3,7 litri/100 km. In plus, vehiculul poate merge 50 km doar cu motoarele electrice, in timp ce propulsorul diesel adauga o autonomie de peste 600 km.


Bateriile cantaresc cam 85 kg, masina se poate incarca si de la priza in circa doua ore jumatate. Automobilul poate rula fie numai cu motorul diesel, fie doar cu cele electrice sau cu toate trei simultan.


BMW X1


Al patrulea model al gamei X ajunge in Romania la sfarsit de octombrie. Dupa X3, X5 si X6 germanii s-au gandit ca n-ar strica sa lanseze si un SUV compact - X1. SUV-ul e construit pe baza seriei 1 si foloseste si componente de la seria 3. Masina de cinci locuri va fi oferita in varianta cu tractiune integrala, dar exista si optiunea de a opta pentru o versiune doar cu tractiune spate. Masina are 4,45 metri lugime si va fi produsa la uzina din Leipzig unde se fabrica seria 1.


X1 va fi disponibil cu motoarele diesel de 177 CP, respectiv 204 CP, plus motorul pe benzina cu 258 CP, cea mai scumpa varianta. Preturile pentru Romania variaza intre circa 31.000 euro si 42.000 euro, TVA inclus.


Citroen C3 - noua generatie


Unul din modelele de volum care se innoieste la Frankfurt, Citroen C3 va ajunge in showroom-urile romanesti in noiembrie. Masina produsa la uzinele Aulnay si Poissy din Franta a ajuns la a doua generatie si are 3,94 metri lungime. Francezii spun ca una dintre noutatile importante este parbrizul desosebit de lung care mareste campul vizual al soferului si pasagerilor. Prima generatie C3 a aparut in 2002 iar restilizarea a venit in 2006.


Citroen DS3


Francezii spun ca masina de clasa mica se vrea a fi concurenta pentru Mini. Multi nu vor fi de acord cu aceste pretentii, insa cert este ca masina DS3 va ajunge pe piata romaneasca in aprilie 2010. Masina va avea cinci versiuni de motorizare la lansare: doua motoare HDi dotate cu filtru de particule, dezvoltand 110 CP si 90 CP si trei motoare pe benzina: THP 150, VTi 120 si VTi 95. Masina are 3,95 metri lungime, 1,71 metri inaltime si 1,48 metri lungime.


Francezii spun ca noua serie DS, care va cuprinde mai multe modele reprezinta o gama de produse distinctive cu un design radical, care va fi comercializata in paralel cu gama principala, traditionala, a marcii.


DS3 are extrem de multe elemente mecanice in comun cu C3, mai tarziu va fi lansat hatchback-ul DS4, iar in 2011 va aparea un model mai mare, DS5.


Ferrari 458 Italia


Acum cativa ani ar fi parut o gluma, insa in prezent Ferrari se mandreste cu faptul ca cel mai nou model al sau are emisii de CO2 cu 30% mai mici decat modelul F430. Dar noul 458 Italia nu e o masina economica si va beneficia de un motor de 570 CP si va avea o viteza maxima de 325 km/h.


Masina de doua locuri are 4,52 metri lungime si 1.380 kg in greutate. Dispune de un motor V8 de 4,5 litri si de acolo ii vine si numele , 458 Italia (4,5 V8). Propulsorul dezvolta 570 CP si ajuta automobilul sa atinga "suta" in 3,4 secunde. Producatorul ofera si o valoare pentru consumul mixt - 13,7 litri/100 km. Productia masinii va incepe in 2010.


Fiat Punto Evo


Au trecut trei ani de la lansarea lui Grande Punto, iar italienii aduc varianta restilizata care va ajunge pe piata romaneasca in primele luni din 2010. Punto Evo aduce motoare noi, e cu 3 cm mai lung decat Grande Punto, iar producatorul spune ca modelul are consum mai mic de combustibil si emisii poluante mai scazute. Masina are 4,06 metri lungime, vine cu un nou propulsor pe benzina de 1,4 litri si un diesel de 1,3 litri, iar in versiunea standard are sapte airbag-uri, inclusiv unul pentru genunchii soferului.


Ford C-MAX


Ford Europe prezinta noua generatie a MPV-ului C-MAX, model care va fi lansat in a doua parte din 2010, a anuntat compania. Noul Ford C-MAX imprumuta elemente de design de la conceptul Iosis MAX, prezentat anul acesta la salonul auto de la Geneva.


Noul Ford C-MAX va dispune de tehnologii precum parcarea paralela semiautomata si sistemul de detectare a unghiurilor moarte. In gama de motorizari se va regasi inclusiv noul motor pe benzina cu injectie directa Ford EcoBoost de 1,6 litri.


Ford C-MAX este primul dintr-o noua generatie de vehicule globale dezvoltate pe noua platforma Ford pentru segmentul C, programata sa apara in urmatorii ani. Gama globala va include de asemenea noul Ford Focus, care urmeaza a fi lansat la sfarsitul anului 2010.


Focus C MAX a fost lansat in 2003, iar restilizarea a venit in 2006. Pe plan local s-au vandut 116 masini in 2007 si 180 de unitati anul trecut. In prima parte a nului curent vanzarile modelului aus cazut cu 48%.


Hyundai ix35


Acesta este numele noii generatii a SUV-ului Tucson, iar Hyundai vrea sa ajunga sa vanda pe plan mondial 300.000 de unitati din acest model. ix35 va fi construit la fabrica Kia din Slovacia si va intra pe piata europeana in primavara lui 2010.


Modelul va capata optiuni premium, cum ar fi acoperis panoramic si camera video pentru parcare. Modelul are 4,41 metri lungime si va fi disponibil cu doua versiuni de motoare pe benzina: 1,6 litri 138 CP si 2 litri 164 CP, plus doua diesel-uri: 2 litri cu variantele 134 CP si 181 CP. Tucson a fost lansat in 2004 si poarta numele orasului din Arizona.


Hyundai i10 electric


In varianta standard, cu motor termic, micul i10 de la Hyundai, fabricat in India, e una din cele mai ieftine masini de pe piata. Coreenii, desi spuneau acum ceva timp ca nu vor produce masini electrice, s-au razgandit si aduc la Frankfurt o versiune de i10 cu propulsie exsclusiv electrica si autonomie de 160 km. Partea interesanta este existenta unui sistem special prin care bateria poate fi incarcata in proprtie de 85% in doar 15 minute. La o priza standard o incarcare completa dureaza cinci ore, iar Hyundai spune ca modelul va fi disponibil in volume mici in a doua parte din 2010 si va intra in productie extinsa in 2012. Partea mai trista este ca bateriile litiu - ion polimer costa in prezent 10.000 de euro pentru fiecare exemplar.


Kia Venga


Coreenii vin cu un nou model subcompact, Venga, masina care masoara 4,06 metri lungime, cu 9 cm peste Volkswagen Polo. Modelul e construit pe platforma de Soul, are multe componente mecanice de la Hyundai i20 si va fi construit la fabrica Hyundai din Cehia. Designul a fost facut in Germania, iar motorizarile varaiaza intre 75 si 126 CP. Kia va aduce si versiuni restilizate pentru gama cee\'d, noua generatie a SUV-ului Sorento si un model hibrid.


Lamborghini Reventon


Italienii nu au dat prea multe detalii, insa presa a scris mult despre decapotabila cu doua locuri care ar urma sa coste peste un milion de euro. Va avea se pare motorul V12 de 6,5 litri al lui Murcielago si va atinge "suta" in 3,4 secunde, viteza maxima fiind de peste 330 km/h. Va avea elemente inspirate din avioanele cu reactie si se pare ca nu va fi produs decat intr-o serie limitata de 20 de exemplare.


Lexus LF-Ch


Marca premium a Toyota va intra in segmentul, prezentand cel mai mic model al marcii, unul care va concura ce Audi A3 si BMW seria 1. Conceptul LF-Ch e un hatchback hibrid in cinci usi care ar trebui sa iasa pe piata la final de 2010. Japonezii au vazut ca merita sa fii prezent in segmentul C premium iar managerii europeni ai Lexus au insistat ca o astfel de masina sa fie produsa. Masina are 4,3 metri lungime iar in versiunea de productie va avea si propulsie hibrida, putand merge pe distante scurte exclusiv cu motorul electric. Lexus vrea prin acest model sa atraga si clientii tineri in Europa, unde segmentul C premium e in expansiune.


Maserati GranCabrio


Italienii aduc prima decapotabila cu patru locuri din istoria marcii. Are acoperis din material textil retractabil in 28 de secunde, motor de 4,7 litri si unul dintre cele mai mari ampatamente de pe piata. Lansarea internationala va fi in iarna, iar pana la primavara ar trebui sa fie acoperite toate pietele in care Maserati e prezenta. Masina va costa in jur de 125.000 euro iar designul e marca Pininfarina.


Mercedes BlueZero E-Cell Plus


Germanii aduc un concept de hatchback in cinci usi care dispune de un motor electric care-i da o autonomie de 100 km si emisii poluante zero. Automobilul denumit BlueZERO E-CELL PLUS dispune si de un motor cu combustie interna care incarca bateriile celui electric si poate extinde autonomia totala a vehiculului la 600 km.


Masina are 4,2 metri lungime si e construita pe o platforma modificata a lui A Klasse. Germanii vor lansa in 2010 o productie limitata a acestui model la care motorul electric dezvolta echivalentul a 94 CP, putand duce masina la o viteza maxima de 150 km/h cu o acceleratie 0-100 km/h in 11 secunde.


La un post de incarcare rapida masina trebuie sa stea 30 de minute pentru a putea merge apoi 50 km doar cu motorul electric. La o priza standard perioada maxima de incarcare este de sase ore.


Masina merge pe un principiu asemanator celui introdus de GM la conceptele Chevrolet Volt si Opel Ampera. Rotile sunt practic conduse de motorul electric, iar motorul cu combustie interna incarca bateriile, mareste autonomia, reduce mult emisiile poluante si asigura un consum mixt foarte mic.


Opel Astra hatchback


A patra generatie a Opel Astra in varianta hatchback cinci usi va ajunge pe piata romaneasca in debutul anului viitor. Noul Astra a fost dezvoltat in Russelsheim, Germania, are 4,42 metri lungime si este prevazut si cu un sasiu complet nou. Ampatamentul sau mai lung este combinat cu un ecartament mai lat si o noua constructie a puntii spate.


Gama de motorizari este compusa din opt motoare Euro 5. Cu exceptia motoarelor cu valorile de putere cele mai mici, toate celelalte sunt prevazute cu transmisii cu sase trepte de viteza.


Gama de motoare turbo diesel CDTI cuprinde patru motoare cu injectie multipla common-rail cu capacitate intre 1,3 si 2,0 litri, care dezvolta puteri intre 95 CP si 160 CP. Toate aceste motoare sunt prevazute cu filtre de particule diesel.


Cele patru motoare pe benzina, cu volum intre 1,4 si 1,6 litri, dezvolta puteri intre 100 CP si 180 CP. Un nou motor Turbo de 1,4 litri, cu dimensiuni reduse, care dezvolta o putere de 140 CP, inlocuieste actualul motor de 1,8 litri cu aspiratie naturala.


Opel Ampera


E modelul in care Opel isi pune sperantele pentru viitor datorita tehnologiei propulsiei electrice. Acest autovehicul electric cu autonomie extinsa (E-REV) utilizeaza electricitatea ca sursa principala de energie si benzina ca sursa secundara, pentru a genera electricitate.


Rotile modelului Ampera sunt actionate electric in orice moment si la orice viteza de deplasare. Pentru calatorii cu viteze de pana la 60 km acesta functioneaza exclusiv pe baza energiei electrice stocate in bateria litiu-ion de 16 kWh, avand emisii zero de CO2.


Atunci cand bateria este descarcata, autonomia modelului Ampera este extinsa datorita energiei electrice asigurate de un motor-generator, pana la peste 500 de kilometri. Modelul Ampera poate fi alimentat, pentru incarcare, de la orice priza obisnuita de curent electric, de 230 V iar autonomia cu motorul electric este de circa 60 km.


Peugeot 308 RCZ


La doi ani dupa prezentarea unui concept coupe, Peugeot aduce varianta de serie - RCZ, un coupe compact 2A2 care va ajunge in Romania la inceputul anului viitor. Numele - RCZ - simbolizează o pozitie aparte in gama Peugeot, fiind primul autoturism ce nu foloseste sistemul de numerotare cu zero sau dublu zero. RCZ va fi produs la uzina Magna Steyr din Austria, iar cel mai puternic propulsor cu care va fi disponibil este 1,6 litri benzina, 200 CP cu care consumul mixt este de 7,1 litri/100 km, conform producatorului. Coupe-ul dispune de un sistem prin care capota se ridica automat in cazul unui impact cu pietonii, pentru a limita gravitatea ranilor.


Peugeot 5008


Citroen are vanzari bune in segmentul minivan cu C4 Picasso si Xsara, astfel ca si colega de alianta vrea sa intre in segment. 5008 va ajunge in Romania in primul semestru din 2010 si va concura cu modele precum Renault Grand Scenic si Citroen C4 Picasso. Masina are 4,53 metri lungime si va dispune de motoarele prezente si pe C4 Picasso. Noul minivan are la baza platforma folosita si la 308 hatchback si 3008.


Renault Fluence


In afara de mai multe masini electrice francezii vin la salon si cu berlina Fluence, model de 4,62 metri lungime care va fi produs la uzina din Bursa, Turcia, in locul Megan sedan II. Masina va fi disponibila in tara din noiembrie cu patru versiuni de motorizare, cu puteri intre 85 si 140 CP. Vor fi disponibile doua propulsoare pe benzina, declinate in 2 versiuni: 1.6 16v 110 CP, cuplat cu o cutie de viteze automatica sau manuala si 2.0 16v 140 CP, cuplat cu o cutie de viteze manuala sau cu o transmisie continuu variabila CVT, care va fi disponibila intr-un moment ulterior lansarii in Romania. Vor exista si doua motorizari diesel 1.5 dCi cu 85 CP, respectiv 105 CP.


Incepand cu noiembrie 2009, Renault Fluence va fi comercializat in Turcia, Rusia si Romania. Modelul e produs la uzina Oyak - Renault de la Bursa, Turcia, alaturi de Renault Symbol si Clio III (versiunile cu 3 usi, 5 usi si break). La fabrica s-au investit 110 milioane euro pentru productia Fluence.


Rolls Royce Ghost


Britanicii prezinta la salonul auto de la Frankfurt modelul Ghost, cea mai mica si in acelasi timp cea mai puternica masina din istoria marcii britanice. Automobilul numit Ghost e cu 40 de centimetri mai scurt decat Phantom, va costa intre 200.000 si 250.000 euro si va dispune de un motor de 6,6 litri, 563 CP. Producatorul spune ca emisiile de CO2 sunt de 317 g/km, iar consumul mediu mixt este 13,6 litri/100 km.


O masina este construita in 20 de zile, iar britanicii spun ca vor fi produse anual 1.000 de masini Ghost, pe langa cele 1.000 construite in prezent din celelalte modele. Sedanul va fi fabricat la Godwood din 2010. Numele Ghost a mai fost folosit de Rolls Royce la cateva modele din 1906.


Saab 9-5 sedan (noua generatie)


Saab tocmai a iesit din procesul de restructurare, are noi proprietari si aduce la salon o masina care va ajunge in Romania in primele luni din 2010.


9-5 sedan va fi produs la uzina din Trollhättan, Suedia, va fi disponibil in trei versiuni de echipare (Linear, Vector sau Aero) si in momentul lansarii vor fi disponibile trei versiuni de motorizare. La lansare, oferta de motoare in patru cilindrii cuprinde un motor turbodiesel de 2.0 litri capabil de 160 CP si un motor turbo pe benzina de 2.0 litri furnizand 220 CP. Varful de gama de 2.8 litri V6 turbo capabil a genera 300 cp si un cuplu de 400Nm, va fi oferit exclusiv cu Saab XWD.


La scurt timp dupa lansare, se va mai introduce un motor de 1,6 litri turbo benzina capabil a furniza 180 CP si un motor de 2.0 litri BioPower alimentat cu bioetanol E85. Toate trasmisiile sunt cu sase trepte. Conform datelor Saab, consumul mediu de combustibil pentru versiunea cu motor de 160 CP va fi 5,3 litri/100 km, iar la versiunea cu motor de 300 CP va fi de circa 11,4 litri/100 km.


Skoda Superb Combi


La standul cehilor se va gasi modelul Superb Combi, la un an dupa lansarea noii generatii a sedan-ului. Superb Combi va ajunge in tara in ianuarie sau februarie 2010. Superb Combi va fi disponibil cu aceleasi sase motorizari care se gasesc si la sedan: trei motorizari pe benzina (1.4 TSI de 125 CP, 1.8 TFSI de 160 CP si un V6 3.6 FSI de 260 CP plus trei diesel (1.9 TDI de 105 CP, 2.0 TDI de 140 CP si 2.0 TDI common rail de 170 CP). Preturile vor porni de la 24.400 euro in Germania.


Toyota Auris hibrid


Toyota aduce in Germania conceptul Auris HSD hibrid, masina care va fi produsa in Marea Britanie si va deveni primul hibrid pe care brandul japonez il fabrica in Europa.


Auris hibrid va fi produs din 2010 la fabrica din Derby, Marea Britanie, iar japonezii spun ca fata de versiunea de Auris aflata acum pe piata hibridul va avea consum mediu cu 19% mai mic si emisii de CO2 cu 17% mai scazute.


Toyota produce marea majoritate a hibridelor Prius in Japonia, are o mica productie a modelului in China, iar in SUA face modelul Camry hibrid. Auris va deveni primul model hibrid pe care japonezii il construiesc in Europa.


Producatorul va prezenta la salonul auto german si o versiune a lui Prius ce poate fi incarcata si la priza, astfel incat sa aiba o autonomie mai mare doar cu motorul electric.


Trabantul cu motor electric


O companie germana incearca sa readuca in prim plan Trabantul, dar nu ca un automobil care sa fie luat in ras, ci ca o masina extrem de ecologica si fiabila. Compania Herpa aduce conceptul New Trabi, o masina patratoasa ca si predecesorul sau, dar cu tehnologii noi. Noul Trabi dispune de un motor electric care-i da o autonomie de 250 km. In plus, pe capota sunt panouri solare care dau energie sistemului de aer conditionat. Compania spera ca proiectul sa atraga investitori si daca totul merge bine in 2012 automobilul va fi produs in serie. Legendarul Trabant a fost produs in trei milioane de exemplare intre 1959 si 1991.


Volkswagen Polo in trei usi


Noua generatie a Polo in cinci usi a fost lansata recent, iar versiunea in trei usi isi face debutul la Frankfurt, urmand sa coste de la 12.150 euro in Germania. Masina ajunge pe piata noastra in ianuarie 2010. In momentul lansarii vor fi disponibile sase variante de motorizare cu puteri intre 60 CP si 150 CP si trei versiuni de echipare. Tot la salon va fi si o versiune BlueMotion care datorita tehnologiilor utilizate are un consum mediu mixt anuntat de producator de 3,3 litri/100 km pentru versiunea cu motor 1,2 litri, 75 CP.


Volvo - Restilizari pentru decapotabila C70 si hatchback-ul C30


La trei ani de la lansarea noii generatii, suedezii aduc versiunea restilizata a decapotabilei C70. Masina a primit elemente de la conceptul S60 prezentat in ianuarie la Detroit, iar motoarele variaza intre 134 CP si 227 CP. O restilizare va fi aplicata si pentru hatchback-ul C30, cel mai mic model al marcii, care va primi modificari mai ales pentru partea frontala. Si C30 a fost lansat tot in 2006.



de Vlad Barza HotNews.ro


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.