Ultima oră

Protectia Consumatorilor va avea punct de informare

Nicoleta Cristea
22 apr 2009 757 vizualizări
De luna viitoare se da startul la o campanie pilot care isi propune o informare a consumatorilor, in cadrul a cinci comisariate din tara, printre care si Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Vrancea.

Proiectul a demarat la nivelul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, cu finantare PHARE, si se preconizeaza ca va fi implementat pe parcursul a cinci luni, respectiv pina in octombrie. In cadrul comisariatului din Vrancea exista patru volume de materialele informationale, atit in format tiparit cit si pe suport electronic, care vor fi puse la dispozitia consumatorilor, respectiv un ghid al consumatorilor, brosuri, legislatie si Directive si Regulamente UE din domeniu. "Fata de rezultatele obtinute se va lua decizia de infiintare a punctelor de informare la toate cele 42 de Comisariate Judetene pentru Protectia Consumatorilor. Urmatoarea etapa importanta va fi realizarea la nivelul intregii tari a unui sistem de rezolvare alternativa a reclamatiilor, sistem care functioneaza deja in alte tari", spun oficialii CJPC. Punctul de informare al CJPC va fi amenajat in sala de relatii cu publicul a institutiei. Tot in aceasta perioada, personalul din cadrul ONG-urilor de protectie a consumatorilor vor beneficia de patru sesiuni de training, ca si cei care se ocupa de relatiile publice in cadrul CJPC- urilor implicate. (Nicoleta CRISTEA)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.