Ultima oră

Vrincenii, ajutati sa-si promoveze produsele

Doina Ganea
12 sep 2008 425 vizualizări
Real Estate Development (RED) mizeaza pe dezvoltarea brandurilor locale, printre care si cele din Vrancea

RED, unul dintre cei mai importanti investitori in domeniul imobiliar din Romania, a anuntat ieri lansarea unei serii de conferinte cu tema "Brandul local, un pas inainte", componenta unui proiect mai amplu menit sa sustina evolutia marcilor locale. Proiectul se va derula intr-o prima faza in sase orase, iar prima conferinta va avea loc pe 18 septembrie la Braila unde RED dezvolta proiectul Armonia, o investitie de 50 de milioane de euro, un hipermarket care se va intinde pe 50.000 mp din cei 200.000 achizitionati de RED in Braila. Hypermarketul va cuprinde 70 de magazine, 10 restaurante si va asigura peste 2000 de locuri de munca. "Lansam aceast dezbatere pentru ca avem incredere in puterea brandurilor romanesti. Astfel, speram sa contribuim la evolutia comunitatilor in care desfasuram proiecte. Domeniul imobiliar este recunoscut ca fiind un catalizator pentru dezvoltare. Dar nu oricum: cu gindire strategica, cu valorificarea traditiei si experientei si armonizarea evolutiilor moderne. Acestea sint ingredientele importante pentru brandurile locale", a declarat Christian Hiver, director Paladin Management, divizia de marketing a grupului RED. Potrivit acestuia, intr-un hypermarket 10-15% dintre produse trebuie sa fie autohtone, branduri locale, 30% branduri romanesti si restul branduri straine. "Noi facem lucruri pentru comunitatile locale. Sprijinind IMM-urile, ajutam la dezvoltarea brandurilor locale abordind o dinamica aparte retaileri-lor. Vom ajuta astfel retailerii locali din zona Braila, Galati sau Focsani sa-si promoveze produsele, acordind in acest fel si un sprijin administratiilor locale, pentru ca si acestea, prin acordurile si avizele care le dau dezvoltatorilor imobiliari, ajuta la dezvoltarea comunitatii", a precizat Adina Camara, director de comunicare in cadrul RED. Aceasta a adaugat ca odata cu aparitia hypermarketurilor in orase, firme mici cu 50 de angajati, care nu au suficiente posibilitati financiare sa-si deschida propriul magazin de prezentare, cum ar fi cele din domeniul confectiior, isi vor putea expune si comercializa propriile produse in spatii cu vad comerical. Conferinta din 18 septembrie, care va avea loc la Hotelul Belvedere din Braila, va fi sustinuta de Cristian Nistoreasa, general manager la Wilson Lerning, companie internationala de traning. In cadrul conferintei vor fi prezentate povesti de succes ale marcilor locale. Aceasta este deschisa gratuit tuturor oamenilor de afaceri din zona Braila-Galati-Focsani. (Doina GANEA)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.