Ultima oră

Unul din trei vranceni are cont pe Facebook

Iulia Crețu
13 mar 2016 1848 vizualizări
92.970 de vranceni au cont de Facebook, dintr-un total al locuitorilor judeţului de 340.310 persoane, conform recensămantului din 2011 u focşănenii şi adjudenii sunt cei mai prezenţi pe reţeaua de socializare statistica realizată de Facebrands.ro arată că în special tinerii şi bărbaţii au conturi pe Facebook

Aproape o treime din vranceni au profil pe reţeaua de socializare Facebook. Potrivit informaţiilor date publicităţii de Facebrands.ro, serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook din Romania, judeţul Vrancea figurează cu 92.970 de utilizatori care şi-au bifat, la domiciliu, localităţi de la noi din judeţ. Făcand o comparaţie cu numărul vrancenilor rezultaţi în urma recensămantului din 2011, cand ne-am numărat a mai trăi aici 340.310 persoane, rezultă că aproape o treime din vranceni sunt pe Facebook. Din totalul utilizatorilor reţelei de socializare de la noi din judeţ, cei mai mulţi sunt din Focşani, 65.000, urmaţi de cei din Adjud, 13.000. Focşănenii şi adjudenii utilizatori de Facebook sunt doar 1,02% din totalul romanilor care au pagină de socializare. La nivelul ţării sunt nu mai puţin de 8,4 milioane de utilizatori, din care 90,61% şi-au selectat oraşul. Cei mai mulţi utilizatori sunt în Bucureşti, 1,9 milioane persoane, care reprezintă 24,9% din totalul romanilor de pe Facebook. Capitala este urmată, la diferenţă foarte mare, de Timişoara cu 300.000 utilizatori, Cluj-Napoca, cu 240.000 utilizatori, şi Iaşi cu 220.000 utilizatori de Facebook.

Pe Facebook sunt mai mult bărbaţii decat femeile

Potrivit statisticii Facebrands, persoanele cu varste cuprinse între 25 şi 34 de ani (28,5% din total) deţin supremaţia la capitolul accesării cu frecvenţă ridicată a Facebook. Pe locurile următoare se situează persoanele cu varste între 18 şi 24 de ani (22,6%), cele între 35 şi 44 ani (20,5%), respectiv utilizatorii cu varste între 45 şi 54 de ani (10,8%). Statistica arată că pe Facebook sunt mai multe conturi ale bărbaţilor romani decat ale femeilor de la noi din ţară. Statistica este în favoarea bărbaţilor, cu 58,82% din totalul conturilor. Femeile utilizează Facebook în proportie de 41,18%, în timp ce, din punct de vedere al stării civile, persoanele căsătorite sunt pe primul loc (63,12%), urmate de persoanele singure, cu 25,25% din total, şi persoanele aflate într-o relaţie (10,22%).



Artiştii sunt cei mai “like”-uiţi pe Facebook


În privinţa paginilor de dat “like”, pe primele patru poziţii sunt vedetele Inna, cu 12,07 milioane fani, trupa Akcent, cu 3,6 milioane fani, urmate de Alexandra Stan şi Smiley. Primul politician care apare în clasament, abia pe poziţia 27, este preşedintele Klaus Iohannis, cu 1,6 milioane de fani. Următorul politician este Victor Ponta, la distanţă foarte mare de preşedinte, abia pe locul 117, cu aproape 800.000 de susţinători. Comparativ cu aceste date, politicienii vranceni “nu există”, avand mult prea puţini simpatizanţi pentru a lupta cu Iohannis sau Ponta. Facebrands.ro este site-ul care monitorizează paginile create pe Facebook de persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc.) şi arată creşterea numărului de fani ai acestora pe zile şi săptămani, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie. (Iulia CREŢU)


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.