Solicitarile la 112 rezolvate in maxim un sfert de ora
Timpul de reactie scade pina la zece minute, in mediul urban
Astfel, in luna octombrie 2007, efectivele de ordine publica ale IPJ Vrancea au actionat pentru executarea sarcinilor stabilite prin programul "Modul de raspuns la solicitarile cetatenilor prin 112". Potrivit statisticilor realizate, politistii au realizat 776 de interventii in mediul urban sub 10 minute, ceea ce reprezinta 93,7 la suta din totalul celor 828 de solictari primite. In mediul rural, in maxim 15 minute au fost facute 401 interventii, adica 88,7 la suta din cele 452 de solicitari. "Se constata atingerea obiectivului asumat, si anume cel de interventie intr-un procent minim de 75% in mediul urban, in timpi de reactie de sub 10 minute si realizarea obiectivului asumat de interventie in mediul rural, procentul fiind de peste 75% interventii efectuate sub 15 minute" se arata intr-un comunicat al Politiei vrincene. Din totalul interventiilor efectuate, un numar de 299 solicitari au fost redirectionate de lucratorii din cadrul IPJ Vrancea, incadrate fara timp de reactie. Cetatenii au semnalat la 112 aspecte de incalcare a regulilor de circulatie, tamponari ori evenimente rutiere, aspecte de natura tulburarii ordinii si linistii publice, informatii care se refera la persoane bolnave psihic sau care privesc aspecte de natura judiciara sau disparitii de persoane. Politistii sustin ca in baza sesizarilor primite, cu ocazia deplasarilor in teren si a activitatilor specifice efectuate, au fost identificati sase infractori. (Dan CHIRIAC)