Tirurile darima podurile, iar Politia se face ca nu vede
Aceasta nu este o stire, ci un lucru banal, pe care-l puteti observa ceas de ceas, pe zeci de poduri din cele peste 200 de constructii care leaga malurile vrincene. In acest material nu vom cita responsabilii, pentru ca oricum vor da raspunsuri de complezenta, ci vom da doar un exemplu, prin care vrem sa aratam ca podurile se gasesc intr-o stare de uzura avansata. Indicatoarele interzic accesul tirurilor mai grele de 20 tone, insa Politia oprita la doi pasi priveste cum tirurile intra pe pod. In acest caz se afla podul strategic de pe DN2 M, care leaga Odobestii de cele cinci comune de pe Valea Milcovului. Zdruncinat serios la inundatiile din iulie 2005, cind circulatia a fost deviata pentru citeva zile, podul de pe DN 2M, care asigura legatura cu orasul Odobesti a peste zece mii de locuitori este in pericol sa cada, daca nu se iau masuri urgente. Acum doi ani, responsabilii de la Sectia de Drumuri Nationale, care se ocupa de intretinerea acestui pod, ne-au confirmat acest lucru. Ca urmare, au asezat la intrarea pe pod un indicator care restrictioneaza circulatia autovehicolelor mai mari de 20 tone. In practica de toate zilele slujbasii comisarului sef Viorel Serbanoiu se plimba linistiti cu masinutele Politiei Rurale sau a celei Rutiere pe linga tirurile care intr-o zi se vor prabusi cu podul in apele Milcovului, dar nu indraznesc sa le arate celor in cauza indicatorul. Vreti sa stiti de ce? Mergeti noaptea tirziu la restaurantele de linga pod, aflate pe malul drept al Milcovului, si vedeti ce masini ale Politiei sint stationate si veti pricepe ca tirurile cu lemne vor tranzita podul fara dureri de cap in continuare. (Valentin MUSCA)