Europenii sprijina brand-urile rurale
Provocarea este adresata tuturor localitatilor rurale din Romania, fermierilor, elitelor rurale si investitorilor si urmareste identificarea elementelor care evidentiaza specificul local si care pot fi dezvoltate ca brand-uri de succes. înscrierile in concurs se fac pina pe data de 10 august a.c. Evaluarea este facuta de un juriu de experti in dezvoltare comunitara, dezvoltare rurala, elaborare de proiecte, marketing si comunicare. Proiectele inscrise in concurs trebuie sa concretizeze ideea de dezvoltare locala, pornind de la un element de natura economica, sociala sau culturala a carui exploatare poate asigura un viitor prosper pentru toti membrii comunitatii. Concursul se lanseaza prin intermediul celui de al treilea numar al ziarului "Satul romanesc, sat european", editat trimestrial de catre Reprezentanta Comisiei Europene, distribuit gratuit catre toate primariile din tara. Cele mai bune proiecte vor fi facute publice in luna septembrie, la TVR, in timpul emisiunii "Viata satului". In perioada 2007 - 2013, prin Programul de Dezvoltare Rurala administrat de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, vor fi disponibile noi fonduri europene pentru incurajarea acestui tip de proiecte. Informatii suplimentare despre concurs pot fi gasite pe pagina de internet www.infoeuropa.ro, la numarul de telefon 021-312.38.35 si la persoanele de contact Alina Jantea (alina.jantea@dccom.ro) si Ioana Speteanu (ioana.speteanu@dccom.ro). (M. BESLEAGA)