Local

Relații cu publicul pe holul Primăriei Măicănești

Gabriel Sava
7 iun 2023 5064 vizualizări

De două săptămâni, activitatea de Relații Publice este desfășurată de angajatul compartimentului de profil din Primăria Măicănești, pe holul instituției. La jumătatea acestei luni, Lila Necula, consilier principal în cadrul compartimentului de relații cu publicul, a primit dispoziția de a se muta într-un birou special amenajat, după ce anterior lucrase la compartimentul de impozite și taxe locale. Soția fostului primar a refuzat să pună în aplicare această dispoziție și de atunci lucrează de pe un scaun chiar la intrarea în sediul primăriei. Motivația angajatei ține de faptul că biroul unde ar fi trebuit să se mute este unul mic că nu permite desfășurarea activității în condiții normale.

Lila Necula, soția fostului primar Costel Necula, lucrează de 24 de ani în Primăria Măicănești. În 2020, după ce conducerea primăriei a fost preluată de primarul Răzvan Pascu, Lila Necula lucra în cadrul Serviciului de Taxe și Impozite, lucru care a continuat până în luna mai a acestui an. ”Domnul primar m-a mutat în cinci birouri de când a venit primar. Prima dată mi-a dat dispoziție pe urbanism dar eu nu îndeplineam condițiile de studii și dispoziția a fost declarată nelegală de Prefectură, apoi mi-a dat dispoziție pe asistență socială și mi-am dus la îndeplinire toate atribuțiile. De la taxe si impozite m-au mutat la relații cu publicul și mă duce într-un spațiu foarte mic, de trei metri pătrați. Eu nu am luat cheia de acolo pentru că nu se poate desfășura o activate acolo pentru că acolo nu a fost niciodată un birou”, spune Lila Necula.

Foto: Noul birou pe care angajata a refuzat să îl preia

Legat de acest birou însă, șeful SVSU Măicănești spune că a stat acolo timp de 12 ani. ”Eu am lucrat în acel birou cam vreo 12 ani și nu am avut nicio problemă. Acolo fusese stabilit biroul șefului SVSU, acolo am stat”, a spus Mihalache Dobre, șeful SVSU Măicănești.

Foto: Lila Necula, soția fostului primar de la Măicănești, lucrează acum de pe holul instituției

Legat de această situație, primarul Răzvan Pascu spune că a luat decizia de a o muta pe angajata sa într-un birou separat motivat de mai multe aspecte. ”Postul de Relații cu Publicul este postul pentru care doamna Necula a dat concurs și pe care l-a ocupat în mod legal, iar pe Serviciul de Taxe și Impozite a fost cu delegație.  Așa cum rezultă și din fișa postului, activitatea este una destul de complexă și am decis să îi repartizăm doamnei Necula un birou propriu. Am făcut acest lucru, în primul rând, în favoarea dânsei. Lucru pe care nu l-a înțeles și, motivând că biroul este foarte mic, a refuzat să-l preia și să se mute iar acum lucrează pe holul primăriei. Este o situație delicată, mai ales că noi am început curățenia și doamna Necula nu poate rămâne acolo. În răspunsul pe care ni l-a trimis când a refuzat preluarea biroului a invocat faptul că eu aș exercita presiuni prin care dânsa se simte hărțuită moral la locul de muncă, lucru care nu are nicio legătură cu realitatea”, a spus primarul Răzvan Pascu. Acesta a mai precizat că, unul dintre motivele pentru care Lila Necula nu mai lucrează în cadrul Serviciului de Taxe și Impozite este legat de modul de exercitare a unor atribuții de serviciu privind recuperarea unor debite restante. Nu doar doamna Necula a primit dispoziții din partea mea, în calitate de primar, de exercitare a unor alte atribuții în cadrul primăriei față de postul pe care este încadrat acel angajat. Au fost și alte persoane, în funcție de volumul de activitate pe unele servicii și compartimente, unde am delegat personal pentru că era nevoie acolo, a mai spus primarul Răzvan Pascu. Legat de spațiile disponibile în prezent în cadrul primăriei Măicănești, edilul a mai spus că în actualul sediu, sunt 2-3 angajați în fiecare birou, execeptând pe cele care aparțin primarului, viceprimarului, secretarului general și serviciului de contabilitate. ”În proiectul noului sediu al Primăriei Măicănești este prevăzut un birou special pentru compartimentul de relații cu publicul la intrarea în clădire, acolo unde ar trebui să fie în mod normal acest birou. Noi, de la preluarea mandatului, am făcut din bugetul local, eforturi pentru a renova si moderniza aceste birouri și pentru a crea condiții mai bune de lucru pentru personal, spre deosebire de dezinteresul manifestat în acest sens de fostul primar”, a mai spus primarul Răzvan Pascu.

 


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.