Primăria Focșani încă mai caută Arhitect șef
Primăria municipiului Focșani a anunțat că Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de Arhitect şef a municipiului Focşani, judeţul Vrancea. Reamintim că funcția de Arhitect șef a rămas vacantă în urma demisiei acestuia la finele anului trecut.
Primarul Misăilă a afirmat, în repetate rânduri, că acest post nu este atât de căutat datorită responsabilității ridicate pe care o are arhitectul șef și a remunerației foarte mici în comparație cu veniturile generale ale arhitecților.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Viitorul Arhitect șef trebuie să îndeplinească următoarele condiții: să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. a) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, absolvite în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; cunoştinţe operare PC – nivel mediu.
Calendarul concursului și documentele necesare
Proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC va avea loc pe data de 03 iulie 2017, ora 09:00, iar proba scrisă pe data de 03 iulie 2017, ora 10:00.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP BUCUREȘTI în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial, partea a III-a ( concursul a fost afișat la data de 30.05.2017, ora 08:00). Dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 49 din Hotărârea Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008: copia actului de identitate; formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată; copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini; •cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a complete dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire); adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare; declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică. Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi la nr. de telefon 0374.112.726, 0374.112.741. Pe portalul Primăriei Focșani au fost publicate reperele bibliografice, precum și un document ce cuprinde cunoştinţele necesare în vederea promovării la proba suplimentară de testare a cunostintelor PC (Ziarul de Vrancea)