Municipalitatea are nevoie de Arhitect șef. Se anunță un nou concurs de recrutare
Pe 16 octombrie 2017 se anunță desfășurarea concursului pentru ocuparea postului vacant de Arhitect șef al municipiului. Concursul este organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici
Atât Primăria Focșani, dar mai ales întreaga comunitate are nevoie de un Arhitect șef. După ce mai mulți ani, la Primăria Focșani nu s-a grăbit niciun arhitect să ocupe funcția de șef la departamentul Urbanism, motivul principal fiind salariul foarte mic față de responsabilitatea prea mare, în perioada 2012-2016 postul a fost ocupat de Diana Decuseară. În urma unor neînțelegeri cu actualul primar, Cristi Misăilă, ce i-ar fi reproșat că nu-i place cum arată orașul din punct de vedere urbanistic, arhitecta șef și-a depus demisia în luna octombrie a anului trecut. De atunci nu s-a mai prezentat niciun arhitect la concursurile organizate de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, motivul, cel mai probabil, fiind același. Indisponibilitatea pentru o muncă ce necesită foarte mult timp, în neconcordanță cu remunerația stabilită de fosta grila de salarizare. Un nou concurs, ce se va desfășura în data de 16 octombrie, va convinge, totuși, pe cineva să-și depună dosarul la ANFP, mai ales că și grila de salarizare s-a schimbat și un arhitect șef ar putea câștiga în jur de 9000 lei/lună.
Condiții de participare la concurs
Potrivit comunicatului de presă, candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. a) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, absolvite în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; cunoştinţe operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza pe data de 16 octombrie 2017, de la ora 9.00 fiind proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC, iar de la ora 10.00 se va desfășura proba scrisă. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP BUCUREȘTI în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial, partea a III-a ( concursul fiind afișat la data de 15.09.2017, ora 08:00). (A.T.)