Local

FOTO | Deputatul Forța Dreptei Ion Ștefan a fost vineri pe șantierul drumului „Coașa”: Soveja-Lepșa

Ziarul de Vrancea
10 mai 2022 2088 vizualizări

Ne-am obișnuit până acum să vedem politicieni aflați la putere mergând în inspecții pe șantierele în care se pun în practică diverse proiecte de investiții din județul nostru. Deputatul Forța Dreptei Ion Ștefan „sparge” acest tipar și face acest lucru din opoziție.

Vineri, 6 mai 2022, și-a făcut publice constatările, după ce a fost în aceeași zi pe șantierul drumului „Coașa”: Soveja-Lepșa. „Dacă totul va decurge bine în execuția lucrărilor, vom putea circula din nou pe Coașa, între Soveja și Lepșa, în mai 2024. Pentru ca acest termen să fie unul realizabil, periodic voi merge în teren pentru a vedea stadiul lucrărilor. Vrâncenii așteaptă de prin 2005 reparații capitale pe acest drum și sunt sătui de plăcuța cu «Drum închis» montată în epoca baronului pesede Oprișan”, își încheie Ion Ștefan postarea cu privire la șantierul drumului ”Coașa”: Soveja-Lepșa. Citiți în continuare textul integral al postării.

”Am mers astăzi la Soveja la lucrările pe care constructorii le-au demarat pe porțiunea dinspre Soveja a DN 2L, care leagă această comună de satul turistic Lepșa, din comuna Tulnici. Muncitorii erau pe șantier, pe utilaje și sper ca implicarea firmelor constructoare să nu scadă din intensitate. De altfel, acesta a și fost mesajul meu în calitate de parlamentar de Vrancea care, încă din mandatul trecut, am militat pentru deblocarea acestui proiect și demararea lui.

DN 2L Soveja Lepșa presupune intervenții complexe pe un traseu de aproape 17 km, din care 10 sunt direct prin munți, iar acolo se va vedea priceperea constructorilor, mai ales că va fi vorba despre serpentine.

Proiectul presupune lucrări complexe pentru protecția și stabilizarea versanților, iar drumul va fi construit pe o structură din balast, piatră spartă și asfalt. De asemenea, va fi nevoie de un sistem funcțional de drenaj pentru colectarea apelor.

DN 2L, cunoscut drept Coașa, va fi un drum spectaculos, care va aduce o revigorare pentru turismul din zonă. Atât Soveja cât și Lepșa au nevoie de susținere pentru ca Munții Vrancei să fie o destinație căutată de turiști. Iar infrastructura rutieră joacă un rol extrem de important.

Mă bucur că după deblocarea acestui proiect, găsit plin de praf prin sertarele de la Ministerul Transporturilor după guverne succesive ale pesede, în 2020, în Guvernul liberal Ludovic Orban, am găsit înțelegere la decidenți pentru ca turismul din zona rurală a Vrancei să primească o gură de oxigen.

Dacă totul va decurge bine în execuția lucrărilor, vom putea circula din nou pe Coașa, între Soveja și Lepșa, în mai 2024. Pentru ca acest termen să fie unul realizabil, periodic voi merge în teren pentru a vedea stadiul lucrărilor. Vrâncenii așteaptă de prin 2005 reparații capitale pe acest drum și sunt sătui de plăcuța cu ”Drum închis” montată în epoca baronului pesede Oprișan.”-Ion ȘTEFAN

Text informașii + foto:Ion ȘTEFAN


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.