Drept la replică solicitat de Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Vrancea
Ca drept la replică faţă de articolul apărut pe data de 13 iunie 2020 în cotidianul ZIARUL DE VRANCEA, intitulat „Notificarea transmisă de Patronatul Medicilor de Familie Vrancea către Casa Judeţeană de Asigurări Sociale de Sănătate”, facem următoarele precizări:
Atât pe perioada stării de urgenţă cât şi a stării de alertă, personalul Casei de Asigurări de Sănătate Vrancea a făcut demersuri pentru preîntâmpinarea şi remedierea oricăror deficienţe de comunicare directă cu instituţia, cu respectarea şi promovarea reglementărilor legislative în vigoare.
Asiguraţii, furnizorii de servicii medicale şi angajatorii au avut şi continuă să aibă acces la mijloacele alternative de comunicare şi informare, Casa de Asigurări de Sănătate Vrancea depunând toate eforturile pentru prelucrarea, cu prioritate, a datelor în sistemul informatic. Faţă de aspectele semnalate în notificarea Patronatul Medicilor de Familie Vrancea precizăm că prelucrarea online a datelor reprezintă un efort al mai multor instituţii ale statului cu care Casa de Asigurări de Sănătate Vrancea colaborează.
Prioritatea instituţiei, în toată această perioadă dificilă pentru întreaga populaţie a României şi a judeţului nostru, ramâne accesul în siguranţă a pacientului la servicii medicale şi luarea tuturor măsurilor de precauţie pentru impiedicarea răspândirii noului coronavirus.
BIROUL DE PRESĂ
CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE VRANCEA