Local

Autostrada A7 Buzău – Focșani: Firma românească UMB, a lui Dorinel Umbrărescu desemnată câștigătoare pe două dintre loturi

Ziarul de Vrancea
7 aug 2022 11034 vizualizări

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat joi, 4 august, firma românească UMB Tehnostrade câștigătoarea licitației pentru execuția lucrărilor la lotul 1 Buzău – Vadu Pașii (4,6 km) și lotul 4 Mândrești Munteni – Focșani (10,94 km) din „Autostrada Moldovei”. 

Valoarea ofertelor este de 689 milioane lei fără TVA pentru lotul 1, respectiv 763 milioane lei fără TVA pentru lotul 4. Garanția lucrărilor este de 10 ani.

Dacă nu vor fi depuse contestații în următoarele 10 zile, CNAIR va putea semna contractul. Termenul de execuție a lucrărilor este de 20 luni, de la data emiterii ordinului de începere.

Autostrada Moldovei

Autostrada Moldovei va avea până la Pașcani o lungime de aproximativ 320 km și este împărțită în patru tronsoane Ploiești-Buzău, Buzău-Focșani, Focșani-Bacău și Bacău-Pașcani. Toate aceste tronsoane au fost incluse spre finanțare prin Planul Național de Redresare și Reziliență și ar trebui finalizate până în 2026.

Proiectul ar trebui continuat cu alte alți 117 km de drum de mare viteză, anume tronsoanele Pașcani – Suceava și Suceava – Siret, acestea fiind în faza de proiectare.

Stadiul A7 Ploiești – Pașcani

Ploiești – Buzău: Este împărțit în trei loturi. Pentru lotul 2 a fost emis ordinul de începere a lucrărilor, iar pe lotul 1 a fost semnat contractul cu italienii de la Impresa Pizzarotti. Desemnarea câștigătorului pe lotul 3 a fost atacată în instanță iar CNAIR trebuie să reevalueze ofertele.

Buzău – Focșani: A fost desemnat câștigătorul pe loturile 1 și 4. Pentru loturile 2 și 3 compania de drumuri nu a finalizat evaluarea ofertelor.

Focșani – Bacău: Au fost lansate licitațiile pentru execuția lucrărilor, termenul de depunere a ofertelor fiind 22 septembrie 2022.

Bacău – Pașcani: Au fost lansate licitațiile pentru execuția lucrărilor.

 

Autostrada Buzău – Focșani are o lungime de 82,44 km și se împarte în 4 loturi distincte:

➡ Lotul 1 – Buzău (Autostrada Ploiești – Buzău) și Vadu Pasii (Drum de legătură către DN 2) – lungime 4,60 km (km 0+000 – km 4+600);

➡ Lotul 2 – Vadu Pasii (Drum de legătură către DN 2) – Râmnicu Sărat (DN 22) – lungime 30,80 km (km 4+600 – km 35+400);

➡ Lotul 3 – Râmnicu Sărat (DN 22) – Mândrești Munteni (DN 23) – lungime 36,10 km (km 35+400 – km 71+500);

➡ Lotul 4 –Mândrești Munteni (DN 23) – Focșani Nord (DN 2) – lungime 10,94 km (km 71+500 – km 82+440).

Traseul Autostrăzii Buzău – Focșani începe din dreptul Municipiului Buzău (km 0+000 – km 45+460 sector aferent județului Buzău) și se termină în apropierea Municipiului Focșani (km 45+460 – km 82+440 sector aferent județului Vrancea).

Proiectul cuprinde inclusiv realizarea unei variante de ocolire pentru Municipiul Focșani, în zona de Est, între DN 2 si DN 2D.

Traseul autostrăzii va traversa teritoriile administrative ale județelor Buzău și Vrancea și va tranzita 16 localități.

 

În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.