Local

Oprisan si Viorel Gheorghe, camarazi fara permise

Silvia Vrînceanu Nichita
18 sep 2006 1881 vizualizări
Baronul Marian Oprisan si protejatul sau de la Politia Rutiera, comisarul sef Viorel Gheorghe, au ramas fara permise de conducere in acelasi judet, Ilfov. Viorel Gheorghe, care circula cu 110 kilometri la ora, este acuzat ca nu a oprit la semnalul rutieristilor, fiind prins dupa o urmarire de sase kilometri. Omul legii gonea cu un Audi A6, iar rutieristii cu o Dacia Logan

Seful Politiei Rutiere din Vrancea, comisarul Viorel Gheorghe, a reusit sa-i uimeasca prin infatuare pe colegii de la IJP Ilfov si prin atitudinea sa de "rege neincoronat al soselelor" pe sefii Inspectoratului General al Politiei Romane. Pe 13 septembrie, seful Serviciului Politiei Rutiere din cadrul IJP Vrancea demara in tromba spre Bucuresti, la volanului unui luxos Audi A6. Cum a depasit cu multi kilometri viteza regulamentara, pe DN2, in dreptul localitatii Tincabesti, masina personala a politistului a fost inregistrata cu aparatura radar din dotarea Politiei Rutiere. Potrivit IJP Ilfov, politistul circula cu aproximativ 110 kilometri pe ora si nu a dorit sa opreasca la semnalul agentilor de circulatie pentru a fi legitimat si amendat, continuindu-si drumul cu viteza spre Capitala.


Cu Loganul dupa Audi


In rapoartele trimise la Inspectoratul General al Politiei Romane de catre agentii constatatori se arata ca a fost nevoie de o urmarire ca-n filme, pe o distanta de sase kilometri, intre Dacia Logan a Politiei Rutiere Ilfov si autoturismul Audi A6, condus de comisarul sef Viorel Gheorghe, pentru ca politistul vrincean sa traga pe dreapta ca orice sofer normal. Potrivit acelorasi surse, seful Politiei Rutiere s-a prevalat de faptul ca agentii de circulatie nu l-ar fi oprit regulamentar in trafic. Incidentul a fost surprins de aparatura radar din dotarea masilor Politiei. Imaginele arata un Viorel Gheorghe agitat, care gesticula larg, incercind de la inaltimea functiei sale sa-i convinga pe politisti ca nu i-au facut corect semnalul pentru a trage pe dreapta. Contactat ieri de reporterii nostri, comisarul sef Viorel Gheorghe a negat cu vehementa tot, spunind ca nu a fost implicat in nici un incident in trafic si ca nu a parasit judetul in ziua cu pricina. Fapta ne-a fost confirmata insa de catre comisarul sef Florin Trosca, inspector sef al IJP Ilfov, si de catre biroul de presa al IJP Vrancea. "La noi au ajuns cele doua rapoarte ale colegilor de la Ilfov, in atentia domnului comisar sef Viorel Serbanoiu. Pot doar sa va confirm ca incidentul a existat", ne-a declarat comisarul Mariana Apostol, purtator de cuvint al politiei vrincene.


Sef de Politie Rutiera fara permis


Pina cind o sursa oficiala sa confirme incidentul din trafic, purtatorii de cuvint din mai multe inspectorate de politie s-au declarat "asasinati de telefoane". Potrivit surselor politienesti, seful Politiei Rutiere a fost sanctionat deja pentru depasirea vitezei regulamentare si se fac formalitatile pentru procedura de

suspendare a permisului de conducere pentru exces de viteza. Un raport amanuntit despre cele intimplate pe DN2 a fost inaintat zilele trecute si chestorului Dan Valentin Fatuloiu, seful IGPR.

Tinind cont ca ne aflam in plina campanie de prevenire a accidentelor rutiere - "Stop Accidentelor Rutiere - Viata are prioritate" si ca personajul principal al acestei povesti este chiar un sef de Politie Rutiera, cazul va fi discutat astazi la nivelul conducerii IGPR. Surse din Politie ne-au declarat ca sefului Politiei Rutiere i s-a sugerat sa demisioneze pentru a nu fi demis intrucit nu se mai accepta ca politistii de la circulatie sa mai fie "regii neincoronati ai soselelor". "Daca dumneata, ca sef de Politie Rutiera, procedezi asa, de la ceilalti participanti la trafic la ce sa ne asteptam?!", i s-ar fi reprosat politistului de la virful Politiei.


Oprisan a tirit piciorul la Ilfov


In urma cu aproximativ doua saptamini, mai exact pe 4 septembrie, si presedintele Consiliului Judetean si al PSD Vrancea, Marian Oprisan, a comis o abatere care l-ar putea lasa fara permis de conducere pe raza judetului Ilfov. Potrivit biroului de presa al IJP Ilfov, conducatorul auto Marian Oprisan, aflat la

volanulul unui Jeep, a fost surprins in zona Afumati cu aproximativ 50 de kilometri la ora peste limita legala, un motiv suficient pentru suspendarea permisului de conducere pe o perioada cuprinsa intre o luna si trei luni, potrivit Codului Rutier. Potrivit informatiilor pe care le detinem, baronul le-ar fi aratat utieristilor ilfoveni legitimatia de presedinte al Consiliului Judetean Vrancea si ar fi refuzat sa prezinte permisul de conducere de teama sa nu fie retinut pe loc. Cazul va fi analizat tot la nivelul Directiei Generale de Politie Rutiera din IGPR, insa s-a facut propunerea de suspendare a permisului se conducere. Potrivit informatiilor noastre, in ambele cauze s-au facut interventii la nivel inalt.


Prietenie cu concidenta


In mod obisnuit, nici comisarul sef Viorel Gheorghe si nici Marian Oprisan nu ar fi ramas prea usor fara permise de conducere pe soselele din Vrancea. Comisarul sef Viorel Gheorghe este cunoscut ca fiind protejatul liderului PSD Vrancea, Marian Oprisan. Seful rutieristilor a fost acuzat in mai multe rinduri ca a actionat la "comanda politica". Este de notorietate cum pe vremea mandatului PSD, intre anii 2000-2004, comisarul Viorel Gheorghe, in calitate de sef al Politiei Rutiere, a suspendat permisele de conducere ale citorva oponenti ai liderului PSD Vrancea, pe baza marturiilor depuse chiar de Marian Oprisan. Ca o confirmare a faptului ca cei doi se inteleg bine, nici dupa schimbarea Puterii, comisarul Viorel Gheorghe nu a luat nici o masura impotriva soferului Oprisan care fost surprins in repetate rinduri parcindu-si masina neregulamentar in zone centrale ale municipiului sau circulind cu viteza excesiva. Situatia, care a fost catalogata ca o sfidare a Politiei Rutiere, a ajuns in atentia justitiei. Cauzele s-au terminat in coada de peste pentru onoarea Politiei Rutiere. Si ar mai fi ceva: si Marian Oprisan si Viorel Gheorghe au o pasiune comuna pentru masinile de lux. Putini stiu ca seful Politiei Rutiere Vrancea, numit

in functie in anul 2002, dupa accidentul rutier mortal produs de predecesorul sau, maiorul Vasile Dogaru, in care si-a pierdut viata maiorul Mircea Manolache si alti doi politisti au fost grav raniti, are

antecedente pe linie de siguranta rutiera. In anii 90, actualul comisar Gheorghe a fost implicat intr-un accident rutier mortal in municipiul Focsani, victima sa fiind un pieton de doar citiva anisori.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.