Național

MOZAIC ŞTIRI NAŢIONALE: Baronul de Neamț i-a promis lui Gheorghe Ștefan că PSD va da o lege a grațierii

Ziarul de Vrancea
23 ian 2018 291 vizualizări

Ionel Arsene i-a transmis lui Gheorghe Ștefan, în ianuarie 2017, "să stea liniștit" pentru că PSD urmează să dea o ordonanță privind grațierea unor pedepse, în urma căreia va ieși din închisoare, potrivit motivării deciziei Tribunalului Bacău de respingere a arestării preventive a președintelui Consiliului Județean (CJ) Neamț.

Informația reiese din declarația de martor dată în dosar de fiul lui Gheorghe Ștefan, Gabriel Ștefan, care a relatat o întâlnire pe care a avut-o cu Ionel Arsene, la cererea tatălui său. "După condamnarea definitivă a tatălui său (3.10.2016), la cererea acestuia, l-a contactat din nou pe A.I. și i-a transmis un bilețel scris de Ș.G. Întâlnirea dintre martor și A.I. a avut loc în biroul acestuia din urmă din Consiliul Județean Neamț, la sfârșitul lunii ianuarie 2017. După ce a citit biletul, A.I. i-a zis că e ok și tatăl său să stea liniștit, întrucât PSD va da o ordonanță de grațiere în următoarele zile", se arată în motivare.

Conform aceleiași surse, dosarul în care este cercetat Arsene a fost deschis în mai 2017, în urma unui denunț formulat de fostul primar al municipiului Piatra Neamț, Gheorghe Ștefan. "Din actul de sesizare rezultă că în vara anului 2013, în restaurantul (...) din București, Ș.G. (în acea perioadă primarul municipiului Piatra Neamț și președinte PDL Neamț) i-a dat lui A.I. (în acea perioadă președinte PSD Neamț și deputat din partea aceleiași formațiuni politice) suma de 100.000 euro pentru ca acesta din urmă să-și exercite indirect influența asupra lui H.G. (Horia Georgescu - n.r.), președinte al Agenției Naționale de Integritate, cu scopul de a-l declara incompatibil pe T.C. (n.r. – Culiță Tărâță - în acea perioadă președintele Consiliului Județean Neamț și președintele UNPR Neamț)", se precizează în motivare.

În document se mai menționează că în același denunț Gheorghe Ștefan a susținut că i-a dat suma de 15.000 euro lui Ionel Arsene în timp ce se aflau la un hotel din București, banii urmând a fi remiși redactorului șef de la acea vreme al ziarului România Liberă, în scopul publicării unor articole denigratoare despre președintele CJ Neamț (funcția era ocupată de Culiță Tărâță - n.r.).

Fostul deputat PSD Ionel Arsene, în prezent președinte al CJ Neamț, a fost reținut de procurorii DNA pe 18 ianuarie pentru săvârșirea infracțiunii de trafic de influență. El a fost prezentat pe 19 ianuarie la Tribunalul Bacău cu propunere de arestare preventivă, însă instanța a decis instituirea controlului judiciar pentru 60 de zil

Un copil care a înviat l-a lăsat pe “domn” profesor” fără 50.000 de lei

 Televiziunea Antena 1, controlată de fostul securist, “profesorul” Dan Voiculescu, a fost amendată cu 50.000 de lei de Consiliul Național al Audiovizualului (CNA), ieri, pentru o ediție a emisiunii „Acces Direct” difuzată pe 26 iulie care a conținut un reportaj și o dezbatere în direct despre un „savant” care a teleportat și a înviat o fetiță în vârstă de doi ani, pentru că a vrut să o cucerească pe mama acesteia. Timpul alocat subiectului a fost de 45 minute și 31 secunde, potrivit raportului de monitorizare. Între titlurile afișate pe ecran s-au numărat: „Dosarul fetița înviată! Dovezi de la înmormântare!”, „Imediat: Mesaje de necrezut de la savanți”, „Dosarul fetița înviată! Probe șoc: înregistrări și mesaje”; „Discuții cu fetița după înmormântare!”, „Dosarul fetița înviată! Rudele au probe!”, „Savanții: Fata Denisiei Trăiește”. Au apărut și subtitluri precum: Mama: „Am văzut-o față în față! M-am speriat”, „Unchiul Vidu: «Eu am vorbit cu cea mică la telefon»” și „Fetița a dormit o noapte cu mama ei după înmormântare”.

„Nu se poate ca în mijlocul zilei să fie difuzată o asemenea mizerie la televizor! Trebuie să luați măsuri împotriva încercării de îndobitocire a populației”, arată reclamația emisiunii, potrivit raportului de monitorizare întocmit de CNA.

Norina Ionescu, reprezentanta televiziunii la CNA, a explicat că această ediție a emisiunii a fost urmată de o a doua ediție, în cea de-a doua zi, în care au fost prezentate rezultatele „anchetei” jurnalistice, potrivit cărora a fost vorba despre o farsă.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.