Udrea inca nu da banii pe frunza din brandul turistic
"Precizam ca MDRT nu a efectuat nicio plata catre THR-TNS si nici nu va efectua plati in cadrul acestui contract, pina la clarificarea acestor aspecte", se mai arata in comunicat. Exista mai multe similitudini intre logo-ul din brandul turistic lansat joi la Shanghai si cel al unui proiect englezesc de autobuze ecologice, care ar fi costat 250 de dolari. Unul dintre elementele logo-ului, care reprezinta o frunza, este aproape identic ca forma si culoare in cele doua imagini. De asemenea, sub frunza apare, in ambele cazuri, o linie desenata aproape la fel, dar de culori diferite.
Totodata, presa a relatat ca aceeasi frunza poate fi cumparata, de pe un site de specialitate, cu doar 0,73 lei. Logo-ul si sloganul lansate la Shanghai au costat aproape 900.000 de euro. Revista Kamikaze arata ca Una dintre companiile care au cistigat licitatia pentru realizarea brand-ului turistic al Romaniei, Taylor Nelson Sofres, detine 32% din actiunile Centrului pentru Studierea Opiniei si Pietii (CSOP), institutul de sondare a opiniei publice cu care a lucrat PDL in ultimele campanii electorale. Actiunile sint detinute de filiala din Amsterdam a TNS, potrivit datelor din Registrul Comertului. Actionar majoritar la CSOP este Balkan-British Social Surveys, din Bulgaria
Iritata de modul in care Realitatea TV si Antena 3 au prezentat brandul turistic pe care ministra il prezenta la Shanghai, Udrea a decis sa dea replica pe blogul personal.
Antena 3 a purces la atac pentru ca, spun ei, m-as juca "pe bani grei". "Ziaristii impartiali" se fac ca uita un lucru pe care l-au repetat chiar ei de zeci de ori: e vorba de fonduri europene, bani care nu pot fi utilizati decit in acest sens. Problema lor adevarata sint tocmai "banii grei". Sint convinsa insa ca, daca banii ar fi intrat in buzunarele lui Voiculescu sau Vintu, atunci brandul turistic ar fi fost cel putin "revolutionar"", noteaza Udrea.