Național

Udrea inca nu da banii pe frunza din brandul turistic

Ziarul de Vrancea
31 iul 2010 542 vizualizări
Ministerul Dezvoltarii si Turismului precizeaza ca nu va efectua plati consortiului THR-TNS in cadrul contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei pina la clarificarea aspectelor legate de similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe internet

"Precizam ca MDRT nu a efectuat nicio plata catre THR-TNS si nici nu va efectua plati in cadrul acestui contract, pina la clarificarea acestor aspecte", se mai arata in comunicat. Exista mai multe similitudini intre logo-ul din brandul turistic lansat joi la Shanghai si cel al unui proiect englezesc de autobuze ecologice, care ar fi costat 250 de dolari. Unul dintre elementele logo-ului, care reprezinta o frunza, este aproape identic ca forma si culoare in cele doua imagini. De asemenea, sub frunza apare, in ambele cazuri, o linie desenata aproape la fel, dar de culori diferite.

Totodata, presa a relatat ca aceeasi frunza poate fi cumparata, de pe un site de specialitate, cu doar 0,73 lei. Logo-ul si sloganul lansate la Shanghai au costat aproape 900.000 de euro. Revista Kamikaze arata ca Una dintre companiile care au cistigat licitatia pentru realizarea brand-ului turistic al Romaniei, Taylor Nelson Sofres, detine 32% din actiunile Centrului pentru Studierea Opiniei si Pietii (CSOP), institutul de sondare a opiniei publice cu care a lucrat PDL in ultimele campanii electorale. Actiunile sint detinute de filiala din Amsterdam a TNS, potrivit datelor din Registrul Comertului. Actionar majoritar la CSOP este Balkan-British Social Surveys, din Bulgaria


Iritata de modul in care Realitatea TV si Antena 3 au prezentat brandul turistic pe care ministra il prezenta la Shanghai, Udrea a decis sa dea replica pe blogul personal.

Antena 3 a purces la atac pentru ca, spun ei, m-as juca "pe bani grei". "Ziaristii impartiali" se fac ca uita un lucru pe care l-au repetat chiar ei de zeci de ori: e vorba de fonduri europene, bani care nu pot fi utilizati decit in acest sens. Problema lor adevarata sint tocmai "banii grei". Sint convinsa insa ca, daca banii ar fi intrat in buzunarele lui Voiculescu sau Vintu, atunci brandul turistic ar fi fost cel putin "revolutionar"", noteaza Udrea.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.