Național

Experiment inedit la CFR Marfa

Ziarul de Vrancea
29 iul 2009 308 vizualizări
CFR Marfa va transporta, de proba, un prim lot de 21 de tiruri pe relatia Bucuresti - Arad, urmind ca aceasta linie sa fie introdusa daca va exista cerere, au declarat, ieri, reprezentanti ai CFR Marfa si ai transportatorilor rutieri

"Este primul transport de proba. Daca vor exista solicitari si Ministerul Mediului va subventiona acest timp de transport cu CFR Marfa, compania va deschide o linie permanenta de transport Ro-La (Rollenden - Landstrassen - \'sosea rulanta\' - n.r.) pe relatia Bucuresti -Arad", sustin transportatorii rutieri. Potrivit subsecretarului de stat din cadrul Ministerului Trasporturilor si Infrastructurii (MTI), Constantin Axinia, tirurile vor ajunge la destinatie in aproximativ 17 ore, insa se va incerca o reducere de doua ore a timpul de parcurgere a distantei. "Daca eliminam opririle am putea ajunge la 15 ore pe relatia Bucuresti - Arad. Vom incerca sa circulam noaptea, pentru a nu avea interferente cu celelalte trenuri de marfa", a declarat Axinia. "Se pot face trei-patru transporturi pe zi cu cite 21 de vagoane, deci asta ar insemna sa fie cu 120 de tiruri mai putine pe sosele", a spus directorul general al CFR Marfa, Calin Gratian.



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.