Internațional

O nouă tehnologie permite trimiterea de săruturi virtuale

Ziarul de Vrancea
20 nov 2013 166 vizualizări
Companiile Burberry şi Google au prezentat într-o campanie recentă o tehnologie ce permite utilizatorilor să înregistreze şi să expedieze săruturi virtuale oricărei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web.

Serviciul a fost lansat la începutul acestui an, însă el a fost făcut cunoscut publicului larg abia acum, după ce a fost utilizat de actriţa Sienna Miller într-o campanie Burberry, în care apare şi logodnicul ei, Tom Sturridge. Utilizatorul trebuie să se conecteze pe platforma dedicată de Burberry acestei aplicaţii - Kisss.Burberry.com -, să îşi ţuguie buzele şi să sărute ecranul telefonului său mobil. Noua aplicaţie preia forma buzelor din acel sărut şi o transformă în imaginea unui sărut virtual. Imaginea este apoi digitalizată şi poate fi expediată oricărui utilizator din lume pe e-mail sau prin intermediul platformelor Google ^, Facebook şi Twitter. Utilizatorii au chiar posibilitatea de a-şi colora "sărutul virtual" cu un ruj de buze, tot virtual, în nuanţa preferată. Odată expediat sărutul virtual, utilizatorul poate să îl urmărească "zburând" într-un plic, pe cer, până în oraşul destinatarului, prezentat în 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth. Tehnologia a fost folosită în noua campanie "With Love Christmas" a brandului Burberry, considerată punctul culminant al unui întreg an care celebrează romantismul.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.