Internațional

Trucaj macabru cu preşedintele Venezuelei?

Ziarul de Vrancea
28 feb 2013 404 vizualizări
Un demnitar din Panama susţine că Hugo Chavez ar fi intrat în moarte cerebrală încă de acum două luni n el suferea de cancer şi plecase atunci în Cuba pentru tratament, de unde a fost adus înapoi săptămana trecută

Fostul ambasador al statului Panama pe lângă Organizaţia Statelor Americane, Guillermo Cochez, susţine că preşedintele venezuelean Hugo Chavez a decedat încă de acum două luni, mai exact în data de 30 decembrie, şi nu a exclus ca în Venezuela să fie anunţate zilele viitoare noi alegeri prezidenţiale, relatează Agerpres, citand surse media din regiune.
Într-un interviu acordat miercuri NTN24, Cochez a declarat că dispune de informaţii confidenţiale potrivit cărora încă în urmă cu două luni Chavez a intrat în moarte cerebrală, iar zilele trecute acesta ar fi fost şi deconectat de la aparatele de respiraţie artificială.
În acelaşi interviu, el a mai spus că săptămâna trecută Chavez a fost adus din Havana la Caracas, întrucât autorităţile cubaneze nu au dorit să-şi asume o decizie atât de serioasă precum deconectarea de la aparatele care susţineau funcţiile vitale ale liderului venezuelean.
După cum a relatat RT în pagina sa online, Cochez consideră că noi alegeri prezidenţiale în Venezuela ar putea să fie anunţate "astăzi sau mâine". El susţine că informaţia sa este absolut veridică, iar autorităţile de la Caracas nu au decât s-o infirme. "Invit guvernul venezuelean să demonstreze că ceea ce spun despre Chavez nu este decât minciună", a mai spus el, conform RT.
Chavez s-a aflat în ultimele două luni la tratament în Cuba, după o intervenţie chirurgicală din cauza recidivării cancerului în zona pelviană, timp în care nu a apărut niciodată la televizor. Săptămâna trecută, el a fost adus pe neaşteptate de la Havana la un spital militar din Caracas, iar autorităţile venezuelene au publicat o fotografie din camera sa de spital, unde se afla cu fiicele sale. Fostul ambasador panamez susţine însă că imaginea a fost trucată şi că este un fals.


În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.