Internațional

Big Brother pentru impatimitii shopingului

Ziarul de Vrancea
8 sep 2009 266 vizualizări
Software-ul care detecteaza emotiile consumatorilor la contactul cu un produs nou sau cu o reclama, EMO Sensor, a fost finalizat de compania de studii de piata GfK si este gata sa fie lansat in Europa si pe continentul american, informeaza reprezentantii companiei.

Realizatorii studiilor de piata sint din ce in ce mai atenti la administrarea si optimizarea dimensiunilor emotionale ale strategiilor de brand si campaniilor de comunicare. EMO Sensor a fost produs pentru a-i ajuta sa inteleaga si sa administreze mai bine experientele emotionale pe care consumatorii le au fata de branduri, argumenteaza GfK. Software-ul masoara tabloul de emotii pe care consumatorii le experimenteaza cind intra in contact cu un brand. GfK va folosi acest senzor, in primul rind, in domeniul cercetarii de brand si comunicare, pentru a ajuta specialistii din marketing sa evalueze si sa-si optimizeze campaniile de marketing.


Softul analizeaza 22 de emotii


EMO Sensor este rezultatul unui program de cercetare care a explorat emotiile consumatorilor care sint relevante pentru marketing. Cercetarea a relevat 22 de emotii diferite care au un impact semnificativ in comportamentul consumatorilor. Aceste emotii reprezinta baza sistemului de masurare standardizat la nivel international, care foloseste imagini pentru a evalua raspunsul emotional la stimulii din marketing. Realizatorii studiilor de piata, care vor sa afle cum si de ce consumatorii iau deciziile de cumparare, vor primi un important ajutor de la noul soft, capabil sa evalueze trairile consumatorului atunci cind acesta vede un spot publicitar sau incearca un produs nou. Softul va evalua emotiile prin analizarea unei simple fotografii a consumatorului, urmind sa furnizeze concluzii considerate relevante pentru studiile de piata. Pentru o mai mare acuratete, analizarea fotografiilor ar putea fi combinata cu o aplicatie care masoara emotiile prin intermediul investigatiilor verbale. Compania GfK a dezvoltat EMO Sensor in parteneriat cu Institute for Consumer and Behavioral Research de la Saarland Universitz din Germania. EMO Sensor va fi prezentat oficial la Congresul ESOMAR, care va avea loc intre 15 si 18 septembrie, in Elvetia.




În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.