Opinii

Ziarul de Vrancea după 20 de ani văzut din departamentul publicitate

Maria Moscu
23 ian 2017 2393 vizualizări
Ziarul de Vrancea după douăzeci de ani: Mărturia unui om de Publicitate

Ziarul de Vrancea este o antologie de poveşti culese de-a lungul anilor de minţi agere şi inimi curajoase strânse foaie peste foaie cu mii de semnături, o infinitate de fotografii şi miliarde de litere care, mai nou, în zilele noaste, graţie tehnologiei, înconjoară pământul de nenumărate ori şi astfel zi de zi ajunge în casele noastre, a oamenilor de pretutindeni.

Dar n-a fost mereu aşa. Fără telefoane mobile, agende digitale sau alte mijloace moderne de a comunica, fiecare se descurca, cu ce avea şi cum putea, am început împreună să scriem istorie. A trebuit să mă şcolarizez şi să învăţ în ritm cu noile tendinţe în materie de publicitate.

Acesta-i domeniul în care lucrez de 19 ani, lucru care m-a provocat şi m-a făcut să devin un publicitar cu mintea ageră, ochii atenţi şi multe idei frumoase, ajutând la promovarea firmelor din judet şi din ţară în Ziarul de Vrancea.

La început habar nu aveam nici unul dintre noi cum să facem acest lucru, nici în ţară nu era mare vâlvă. România încă era la începuturi în materie de publicitate, la Bucureşti ce se mai "învârtea magiunul". În al doilea an de publicitate am înfiinţat "Club Monitorul" unde au fost invitaţi proprietari, acţionari şi directori de firme şi bănci spre a ne cunoşte mai bine. Am organizat acest eveniment la restaurantul Zimbrul împreună cu super-colega mea Gabi Tănase şi Răzvan Avram, directorul de marketing şi publicitate al reţelei de cotidiene în care lucram atunci.

Spre surprinderea noastră, sala de festivităţi a fost prea mică. Din acea zi lumea a fost a mea mi-am dat seama că pot să fac mai mult decât mi-am imaginat vreodată, lucru care s-a dovedit în timp.

Timpul trece, iar Ziarul asemeni lui Făt Frumos cu fiecare zi devine mai frumos, mai puternic, echilibrat şi iubit de mulţi oameni.

Îndrăgostită până peste cap de ceea ce înseamnă PUBLICITATE în 7 decembrie 2001, împreună cu sponsorii noştri din judeţ, aducem la Casa de Cultură "Leopoldina Bălănuţă " din Focşani "Noaptea Devoratorilor de Publicitate". Cu sala plină, o noapte întreagă am vizionat cele mai tari spoturi de publicitate de la acea vreme. O noapte superbă. Aşa-i publicitatea, îţi trezeşte mintea, îţi încălzeşte inima şi te face să mai uiţi puţin de rele, că aşa-i viaţa cu bune şi cu grele.

Iar Ziarul de Vrancea este al tututor vrâncenilor, al celor care sunt aici, care au fost aici, care au lucrat la faima acestui ziar cu dragoste şi pasiune începând cu d-nul Director Condurache Corneliu şi d-na Directoare Condurache Rodica până la omul minunat care pe frig sau caniculă stă la intersecţie de străzi să vândă celor grăbiţi Ziarul de Vrancea. La mulţi ani!

(Maria MOSCU)

• Pentru că noi am scris şi rescris zi de zi, timp de două decenii, istoria acestui colţ de ţară, cu ocazia împlinirii a 20 de ani de echipă(Monitorul de Vrancea până în 2002 şi Ziarul de Vrancea) îi lăsăm pe colegii noştri, foştii membri ai echipei, prietenii, colaboratorii, admiratorii şi criticii noştri să ne umple prima pagină a ziarului. Sub genericul #ZdV20 publicăm amintiri din istoria redacţiei, întâmplări şi sfaturi de la cei care ne citesc şi ne apreciază munca, urări de bine şi recomandări

Vă mulţumim tuturor! Fără voi Ziarul de Vrancea nu ar fi ajuns aici, nu ar fi devenit "Jurnalul inimilor vrâncene", aşa cum frumos spune un vechi colaborator ZdV-ist! (Campanie coordonată de Silvia Vrînceanu Nichita)

 



În lipsa unui acord scris din partea Ziarului de Vrancea, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi inseraţi vizibil link-ul articolului: #insertcurrentlinkhere

Ziarul de Vrancea  nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor din comentariile de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

Comentarii: 0

Adaugă comentariu
Trebuie să fii autentificat pentru a putea posta un comentariu.
Ziarul de Vrancea doreste ca acest site sa fie un spatiu al discutiilor civilizate, al comentariilor de bun simt. Din acest motiv, cei care posteaza comentarii la articole trebuie sa respecte urmatoarele reguli:
1. Sa se refere doar la articolul la care posteaza comentarii.
2. Sa foloseasca un limbaj civilizat, fara injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, daca acestea nu au legatura cu textul.
4. Username-ul sa nu fie nume de personalitati ale vietii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greseli, incoerenta, lipsa de documentare etc.
Nerespectarea regulilor mentionate mai sus va duce la stergerea comentariilor, fara avertisment si fara explicatii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinta interdictia accesului la aceasta facilitate a site-ului.