Berea este benefica pentru sanatatea oaselor
De, Ziarul de Vrancea | 09.02.2010 ( Afisari: 267)
Berea este benefica pentru sanatatea sistemului osos, potrivit unui studiu britanic, publicat în Journal of the Science of Food and Agriculture
Studiul, realizat pe 100 de branduri de bere, a relevat faptul ca aceasta bautura este bogata în siliciu, provenind din orz, principalul ingredient al berii. Siliciul întareste oasele si previne osteoporoza. Din acest punct de vedere, specialistii britanici sustin ca berea neagra este cea mai buna. Ei au descoperit ca siliciul este înca prezent în bere, chiar si dupa procesul de fermentare, sub forma acidului ortosilicic. Brandurile de bere care contin concentratii mari de orz si hamei au mai mult siliciu comparativ cu berea germana de fermentatie inferioara, obtinuta din porumb. Osteoporoza este o maladie a sistemului osos care afecteaza 50% dintre femeile de peste 50 de ani si 20% din totalul barbatilor din aceeasi categorie de virsta.
| |
|
Comenteaza
ATENTIE: Ziarul de Vrancea nu isi asuma diversele puncte de vedere ale celor care posteaza mesaje si nici nu intervine in continutul acestora. Totusi, redactia isi rezerva dreptul de a sterge de pe site comentariile care contin jigniri, injurii sau calomnii la adresa ziarului, angajatilor sau a altor persoane fizice si juridice. bucurie Autor: ciprian ursoiu 09.02.2010 / 10:59:27 | 89.120.229.133
"BRAVOOO. ACUM POT BEA LINISTIT BERE CACI ASA MI-AM CONVINS SOTIA CA BEREA ESTE SANATOASA. POFTA BUNA LA BERE FRATILOR
" Britanicii- niste ametiti Autor: criticul 09.02.2010 / 13:48:55 | 79.113.138.49
"BRITANICII sunt niste fraieri si prosti...stim noi cum sunt cercetariel lor ...fac misto carcotasii in fiecare dimineata de ei...
De cand ma stiu tatal meu a fost un mare amator de bere f.f. buna si selecta..zilnic a baut in limita bunului simt...si surpriza...ACUM ARE OSTEOPOROZA!!! UPSSSSS...britanicilor?????"
|
|
|
|
EDITIE ACTUALIZATA LA ORA 20.53
|