Toyota a prezentat un model cu o propulsie pe bază de hidrogen
Autoturismul promite să fie prietenos cu mediul şi să reprezinte o sursă de energie stabilă în momente de cumpănă. Conceptul Toyota FCV Plus a apărut prima dată la Salonul Auto de la Tokio (2015), însă producătorul japonez a decis că mai are nevoie de un an pentru a prezenta conceptul de propulsie pe bază de hidrogen şi pe piaţa europeană. Autoturismul utilizează hidrogenul pentru a produce energie electrică, iar aceasta din urmă poate reprezenta un generator de energie pentru propria locuinţă. De asemenea, fiecare roată este dotată cu un motor, iar patru locuri sunt disponibile pentru pasageri în interior. Producătorul japonez a reuşit să miniaturizeze celulele de energie pentru a aduce un autoturism compact şi uşor. Toyota a mizat pe maximizarea eficienţei energetice nu doar prin propulsia pe bază de hidroge, dar şi prin design-ul aerodinamic. De asemenea, design-ul aerodinamic al autoturismului concept nu ignoră nici saşiul, care este dominat de linii fine şi două găuri de aerisire. Un element revoluţionar inclus în autoturismul concept este reprezentat de panourile wireless pentru încărcarea bateriilor, care au fost montate de producătorul japonez chiar pe roţile spate. Această tehnologie permite încărcarea externă a unor alte autoturisme electrice. Conceptul Toyota FCV Plus mizează pe maximizarea interiorului, iar componentele funcţionale ale autoturismului sunt aşezate atat în spate cat şi în faţă, tocmai pentru ca pasagerii să aibă la dispoziţie cat mai mult spaţiu. Autoturismul măsoară 3,8 metri în lungime şi are o lăţime de 1,75 metri, în vreme ce ampatamentul ajunge la o dimensiune de 3 metri. Design-ul autoturismului concept este marcat de structuri geometrice, linii dure şi colţuri ascuţite, care dau un aer futurist şi o structură scheletică.