Ikea a lansat noul catalog pentru Romania, cu preţuri neschimbate
Noul catalog Ikea, lansat în acest an cu sloganul „Pentru oameni, nu consumatori”, prezintă gama de produse disponibile începand cu 1 septembrie, dată la care începe şi anul financiar al companiei. ”Am reuşit să păstrăm preţurile neschimbate pentru acest an, iar numărul de produse, circa 8.500, a rămas la fel ca cel de anul trecut”, a afirmat Stoican. Preţurile menţionate în catalog includ TVA, sunt maxime şi sunt valabile de la 1 septembrie 2016 pană la 21 iulie 2017. O noutate în catalogul de 324 de pagini o reprezintă o nouă gamă de mobilier din hartie, care nu este încă la vanzare în noul catalog, fiind doar prezentat, şi o zonă de editoriale. O altă noutate este un nou design al aplicaţiei Catalogul Ikea, care, potrivit reprezentanţilor companiei, nu este numai o variantă digitală a catalogului, ci o extindere şi o îmbunătăţire a acestuia. În perioada 25 august - 10 septembrie, peste 875.000 de exemplare ale noului catalog vor fi distribuite în locuinţele din Bucureşti şi împrejurimi. Grupul suedez a deschis în 2007 primul şi singurul magazin din Romania, situat în nordul Bucureştiului, în zona comercială Băneasa. Pe piaţa de mobilă, estimată la 700 de milioane de euro în 2015, IKEA concurează cu Lemet, Casa Rusu, Mobexpert, kika, Elvila şi alţii. Anul trecut, Ikea a anunţat că va mai deschide un magazin în Bucureşti, pe bulevardul Theodor Pallady, la ieşirea din Capitală spre Autostrada Soarelui.