Omul de afaceri Daniel Guzu, în proces cu “Magiunul de Topoloveni”
Piaţa magiunurilor, pe care lider este, deocamdată, “Magiunul de Topoloveni”, fierbe la propriu din cauza disputelor juridice dintre competitori. Firma Sonimpex Topoloveni este activă de 22 de ani pe acest domeniu, la care a fost la un moment singură, reuşind să îşi promoveze produsele la nivel european. Pentru că magiunul a devenit un brand în sine, alţi competitori au intrat pe această piaţă, dar cu preţuri foarte mici. Pe de o parte, firma Sonimpex a acţionat în judecată concurenţii, cu privire la dreptul de proprietate intelectuală. Pe de altă parte, adversarii au cerut recent anularea mărcii “Magiun de Topoloveni” la nivel european, care ar putea fi o grea lovitură. Sonimpex are deschise procese cu privire la proprietate intelectuală împotriva mai multor firme, printre care şi Natura SRL, deţinută de omul de afaceri Daniel Guzu, care a lansat mai multe produse pe acest segment de piaţă sub brandul “Ana are”. Potrivit wall-street.ro, până la soluţionarea litigiului la nivel european, producătorul “Magiunului de Topoloveni” îşi poate scoate concurenţii de pe piaţă dacă se constantă în instanţă încălcarea unei mărci. Natura SRL comercializează sub brandul “Ana are” o gamă de dulceţuri şi de sucuri care conţin doar elemente naturale, fără aditivi şi îndulcitori. În cazul dulceţurilor, zahărul a fost înlocuit cu suc de mere. (M. BOICU)